Quote (Mikob @ 16 Feb 2012 22:56)
38-22 i skott
Utvisningsminuter - 10 - 31
1-4 i mål
Inte förvånad ett jävla dugg. Alltid samma jävla visa
Hur fan kan man förlora en sådan match? -.-'
För att ni tappar allt så fort vi får 1mål, blir helt passiva och har inte självförtroendet.. blir så när man ligger lågt i tabellen, för osäkert.. första halvan av matchen var det sämsta jag sett, sen ryckte vi upp oss och började få skott mot mål.. ni ägde oss totalt första halvan och vi er andra halvan typ..
Quote (umade @ 16 Feb 2012 23:03)
KOM IGEN CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This. Har pengar i spel...

1-1 nu komigen, trippeln med twente+man c + psv!! eller trippeln med valencia+ x2 manc + x2 psv
2-1 cityyyy
This post was edited by berhemuli on Feb 16 2012 03:52pm