d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1363738394098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 16 2012 02:29pm
Quote (berhemuli @ Feb 16 2012 10:19pm)
Jävligt skön vändning! 4-1 kross mot dif.. efter vår första period borde vi legat under typ 3-0, men debutmålvakten körde supermatch! 
Skönt att ölvestad fick lite spö också :D


u owe me 10 kr
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 16 2012 02:48pm
bra matcher ikväll!

AIK = Vinst <3
FBK = Vinst <3
Man utd = Vinst
Man city ligger under = <3
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 16 2012 02:56pm
Quote (berhemuli @ Feb 16 2012 09:19pm)
Jävligt skön vändning! 4-1 kross mot dif.. efter vår första period borde vi legat under typ 3-0, men debutmålvakten körde supermatch! 
Skönt att ölvestad fick lite spö också :D


38-22 i skott
Utvisningsminuter - 10 - 31
1-4 i mål

Inte förvånad ett jävla dugg. Alltid samma jävla visa
Hur fan kan man förlora en sådan match? -.-'
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 16 2012 02:58pm
Quote (Mikob @ 16 Feb 2012 21:56)
38-22 i skott
Utvisningsminuter - 10 - 31
1-4 i mål

Inte förvånad ett jävla dugg. Alltid samma jävla visa
Hur fan kan man förlora en sådan match? -.-'


Det får inte hända! ^^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 16 2012 03:03pm
KOM IGEN CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 16 2012 03:11pm
Quote (RistVaLL @ Feb 16 2012 09:58pm)
Det får inte hända! ^^


börjar bli van...

Quote (umade @ Feb 16 2012 10:03pm)
KOM IGEN CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fuck no, äru pantad eller?

This post was edited by Mikob on Feb 16 2012 03:12pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 16 2012 03:32pm
United united united united
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 16 2012 03:34pm
Quote (Mikob @ 16 Feb 2012 22:11)
Fuck no, äru pantad eller?


He sure is :O
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 16 2012 03:37pm
Quote (Mikob @ 16 Feb 2012 22:56)
38-22 i skott
Utvisningsminuter - 10 - 31
1-4 i mål

Inte förvånad ett jävla dugg. Alltid samma jävla visa
Hur fan kan man förlora en sådan match? -.-'


För att ni tappar allt så fort vi får 1mål, blir helt passiva och har inte självförtroendet.. blir så när man ligger lågt i tabellen, för osäkert.. första halvan av matchen var det sämsta jag sett, sen ryckte vi upp oss och började få skott mot mål.. ni ägde oss totalt första halvan och vi er andra halvan typ..
Quote (umade @ 16 Feb 2012 23:03)
KOM IGEN CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This. Har pengar i spel... :D 1-1 nu komigen, trippeln med twente+man c + psv!! eller trippeln med valencia+ x2 manc + x2 psv



2-1 cityyyy

This post was edited by berhemuli on Feb 16 2012 03:52pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 16 2012 03:52pm
City mål, GÖTT. En vinst idag åt rätt håll idag förhoppningsvis
Go Back To Svenska Topic List
Prev1363738394098Next
Add Reply New Topic New Poll