☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev
1
36
37
38
39
40
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8685
Replies: 537
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#371
Oct 23 2011 09:36am
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv
Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Rob
Erik
Daniel
Btw alla har Skype va?
B)
This post was edited by PhearCIII on Oct 23 2011 09:48am
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#372
Oct 23 2011 09:37am
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 17:36)
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#373
Oct 23 2011 09:38am
wat
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#374
Oct 23 2011 09:39am
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 17:36)
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv
Jag är redo
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#375
Oct 23 2011 09:39am
Jag föddes redo.
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#376
Oct 23 2011 09:40am
Min post betydde ofc att jag vare redo med:D
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#377
Oct 23 2011 09:40am
Quote (x17 @ Oct 23 2011 04:39pm)
Jag föddes redo.
Med en bong i handen?
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 23 2011 04:40pm)
Min post betydde ofc att jag vare redo med:D
Förstod nästan det..
Dreamfuel
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold
:
12.00
#378
Oct 23 2011 09:41am
rdo.
rsgoodyear
Member
Posts: 2,958
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
2,208.71
#379
Oct 23 2011 09:41am
måste vel säga lycka till:) kommer bli en hård camp melan våra team tror jag:) vi ses på topen oliwer i slut kampen
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#380
Oct 23 2011 09:47am
Quote (rsgoodyear @ Oct 23 2011 04:41pm)
måste vel säga lycka till:) kommer bli en hård camp melan våra team tror jag:) vi ses på topen oliwer i slut kampen
Lycka till du med Fredrik, vi får nog runna lite tillsammans också, dela på Anton..
1,337 btw
http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/Ladder%207%20-%20Reset/Screenshot329.jpg?t=1318152989
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
36
37
38
39
40
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact