d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1363738394054Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 23 2011 09:36am
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv :P


Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Rob
Erik
Daniel

Btw alla har Skype va? B) B)

This post was edited by PhearCIII on Oct 23 2011 09:48am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 23 2011 09:37am
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 17:36)
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv :P


:hug:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 23 2011 09:38am
wat
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 23 2011 09:39am
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 17:36)
Samtliga som ska spela postar här (Rob är ett undantag) så att jag får lite bekräftelse på att ni är redo, annars får jag söka reserv :P


Jag är redo B)
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Oct 23 2011 09:39am
Jag föddes redo.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 23 2011 09:40am
Min post betydde ofc att jag vare redo med:D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 23 2011 09:40am
Quote (x17 @ Oct 23 2011 04:39pm)
Jag föddes redo.


Med en bong i handen?

Quote (c00kie_m0nster @ Oct 23 2011 04:40pm)
Min post betydde ofc att jag vare redo med:D


Förstod nästan det.. :blush:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 23 2011 09:41am
rdo.
Member
Posts: 2,958
Joined: Jun 21 2007
Gold: 2,208.71
Oct 23 2011 09:41am
måste vel säga lycka till:) kommer bli en hård camp melan våra team tror jag:) vi ses på topen oliwer i slut kampen ;)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 23 2011 09:47am
Quote (rsgoodyear @ Oct 23 2011 04:41pm)
måste vel säga lycka till:) kommer bli en hård camp melan våra team tror jag:) vi ses på topen oliwer i slut kampen ;)


Lycka till du med Fredrik, vi får nog runna lite tillsammans också, dela på Anton.. :D

1,337 btw B)

http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/Ladder%207%20-%20Reset/Screenshot329.jpg?t=1318152989
Go Back To Svenska Topic List
Prev1363738394054Next
Add Reply New Topic New Poll