d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1368369370371372445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2011 05:08am
finns det någon lista på aktiva ladder slasher svenskar?^^ jag har 40-45k fg utan någonting att lägga det på... är LS fortf hyfsat aktivt och bra tidsfördriv?^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 7 2011 05:23am
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2011 12:08)
finns det någon lista på aktiva ladder slasher svenskar?^^ jag har 40-45k fg utan någonting att lägga det på... är LS fortf hyfsat aktivt och bra tidsfördriv?^^


LS har dött rätt mkt. Finns ingen lista på aktiva slashersvenskar men just nu är de aktivaste:

x17
Fil
Óli
Luvve
Ristvall


Nog finns det fortfarande folk som lirar men han har i princip dödat spelet. :/
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2011 05:29am
Quote (snoramej @ 7 Jun 2011 13:23)
LS har dött rätt mkt. Finns ingen lista på aktiva slashersvenskar men just nu är de aktivaste:

x17
Fil
Óli
Luvve
Ristvall


Nog finns det fortfarande folk som lirar men han har i princip dödat spelet. :/


vem har dödat det, njag gissar jag? och varför :/ vad äre som blivit sämre då
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jun 7 2011 06:01am
Quote (SpAz. @ Jun 7 2011 11:29am)
vem har dödat det, njag gissar jag? och varför :/ vad äre som blivit sämre då

Jag har inte lirat på några dagar, men dingade precis 102 gps när jag passade till Monk. Försöker fixa lite dex robes så jag kan börja slasha igen :wub:

Har du 40-50k att spendera är det bara att börja, då kan vi försöka styra helsvensk climb!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 7 2011 06:03am
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2011 12:29)
vem har dödat det, njag gissar jag? och varför :/ vad äre som blivit sämre då


Ingen arena. Abilities var en flopp, för kassa drops.

Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 7 2011 07:47am
Quote (snoramej @ 7 Jun 2011 14:03)
Ingen arena. Abilities var en flopp, för kassa drops.


Ingen arena IDD, Abilities --> Helt okej faktiskt!

Quote (x17 @ 7 Jun 2011 14:01)
Jag har inte lirat på några dagar, men dingade precis 102 gps när jag passade till Monk. Försöker fixa lite dex robes så jag kan börja slasha igen :wub:

Har du 40-50k att spendera är det bara att börja, då kan vi försöka styra helsvensk climb!!


Yes! Jag är alltid på ;)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 7 2011 08:01am
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2011 13:29)
vem har dödat det, njag gissar jag? och varför :/ vad äre som blivit sämre då


du har alltid mig , filip, peter, robin och fler :D
robin är dock lite slacker nu iom jobbet!
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 7 2011 10:24am
Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2011 16:01)
du har alltid mig , filip, peter, robin och fler :D
robin är dock lite slacker nu iom jobbet!


sen har ju mattias ( Diazz ) joinat vår guild nu också :rolleyes:
Svenskarna tar över guilden ;P

Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2011 16:01)
robin är dock lite slacker nu iom jobbet!

True day :( Körde dock en climb för någon dag sen ;D


@ Jesper, haru några frågor bara hooka up mig @ MSN!

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jun 7 2011 10:24am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 7 2011 10:43am
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Jun 2011 18:24)
sen har ju mattias ( Diazz ) joinat vår guild nu också :rolleyes:
Svenskarna tar över guilden ;P


True day :( Körde dock en climb för någon dag sen ;D


@ Jesper, haru några frågor bara hooka up mig @ MSN!


:wub:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 7 2011 03:34pm
Alchemist, snart reset med andra ord
Go Back To Svenska Topic List
Prev1368369370371372445Next
Add Reply New Topic New Poll