Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2011 16:01)
du har alltid mig , filip, peter, robin och fler

robin är dock lite slacker nu iom jobbet!
sen har ju mattias ( Diazz ) joinat vår guild nu också

Svenskarna tar över guilden ;P
Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2011 16:01)
robin är dock lite slacker nu iom jobbet!
True day

Körde dock en climb för någon dag sen ;D
@ Jesper, haru några frågor bara hooka up mig @ MSN!
This post was edited by n1ghtm4r3 on Jun 7 2011 10:24am