d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1365366367368369445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 24 2011 09:25am
Quote (x17 @ May 24 2011 05:18pm)
Angelic ultimanium chain mail
Level Req: 55
Physical Defense: 130 to 325
Magical Defense: 0 to 84

+200% Enhanced Effect
+12 Life Regen
+2% Physical Damage Reduction
+2% Mana Syphon


för 1050, bra eller dåligt?


Svårt att sälja den om du skulle vilja byta senare eftersom alla föredrar mediums men grejen är att Heavies är bättre när du ska göra MM och heavies är bättre när du ska göra Nam-nam så jag tycker det är ett bra inköp definitivt.

Life regen är en asnajs side-mod också imo, ingen pallar med regen gear efter att arena togs bort så det är najs att ha på gearet så man slipper slösa slots.

This post was edited by Svartermetalisk on May 24 2011 09:26am
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 24 2011 09:30am
Quote (Svartermetalisk @ 24 May 2011 17:25)
Svårt att sälja den om du skulle vilja byta senare eftersom alla föredrar mediums men grejen är att Heavies är bättre när du ska göra MM och heavies är bättre när du ska göra Nam-nam så jag tycker det är ett bra inköp definitivt.

Life regen är en asnajs side-mod också imo, ingen pallar med regen gear efter att arena togs bort så det är najs att ha på gearet så man slipper slösa slots.


True, Dock kör man inte MM eller NmNm så ofta :ppPpPpPpppP

:wub:
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 24 2011 09:30am
Quote (Svartermetalisk @ May 24 2011 03:25pm)
Svårt att sälja den om du skulle vilja byta senare eftersom alla föredrar mediums men grejen är att Heavies är bättre när du ska göra MM och heavies är bättre när du ska göra Nam-nam så jag tycker det är ett bra inköp definitivt.

Life regen är en asnajs side-mod också imo, ingen pallar med regen gear efter att arena togs bort så det är najs att ha på gearet så man slipper slösa slots.


Ah, tänkte köpa den. Men då kom han med "I have a few more people interested in buying it, I'll have your offer in mind".. Så jag drog en "gtfo"! Får leta vidare helt enkelt :)

Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 24 2011 10:19am
Quote (Fil @ 24 May 2011 15:24)
vem ska kletra?


gjort comeback till LS? :o
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 24 2011 10:28am
May 24 2011 04:27pm x17 Earned 1 Guild Point(s)
sdf :/
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 24 2011 11:46am
vill någon lira 1-71? :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 24 2011 01:21pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 24 May 2011 18:19)
gjort comeback till LS? :o


Nä, jag lånar Arl's gear

=D

+7eis lvl 55 svärd.. får man något för det eller kan jag använda som shrinie?

This post was edited by Fil on May 24 2011 01:21pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2011 01:22pm
Quote (Fil @ 24 May 2011 20:21)
Nä, jag lånar Arl's gear

=D

+7eis lvl 55 svärd.. får man något för det eller kan jag använda som shrinie?


Shrine.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 26 2011 02:00am
Någon som vill dra en climb? :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 26 2011 02:01am
Quote (x17 @ 26 May 2011 10:00)
Någon som vill dra en climb? :)


I would men jag ska till skolan snart :wallbash:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1365366367368369445Next
Add Reply New Topic New Poll