Innebandy på min nivå är nog ganska tufft trots allt

Var lite extrafys i slutet, som jag körde verkligen 100% rakt ut över hela skiten på.
Blev illamående och trodde jag skulle spy i ungefär 5 minuters tid efteråt.
Sedan försvann den känslan och jag tänkte sätta på mig kläder och dra, men då kommer världens jävla kramp i vänster vad, och den släpper aldrig!!!
5-10 min senare kommer krampen till högra vaden också, och då har jag ont i båda vaderna, fucking jävla helvete asså :S
Krampen sitter kvar i båda vaderna 20min senare, men då har den också spridits till båda låren, och det håller på i 10minuter till, och då släpper allt.
förlorade känseln i båda armar och händer.
Ambulans kom och gav mig krampmotverkande.
Sen vart det ambulansen till akuten där jag fick ligga o vänta i 5 timmar på att en ortoped skulle komma och ta blodprover, och känna o trycka lite på mina vader.
Fick svar på blodproverna efter 30 min, och allt såg normalt ut, bortsett ifrån att man kunde se att muskelcellerna hade brutits ner
till en ny dimension. Så de skickade hem mig. Kom hem strax efter 5 där på morgonen ^^
Ska tillbaka och göra fler blodprover för och se ifall det inte är njurarna som producerar för lite kreatinin ^^
me
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/66924_10200726230229107_2080533773_n.jpg