Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2011 12:23)
Det är bara att presssssssssssaaaaa söndeR så får du ninja eventaully.
Quote (snoramej @ 4 May 2011 16:03)
Grats
Och du borde sluta dodga voiplay, behöver ju dig där så jag kan skriva till dig iaf.

Vad gör ni nu för tiden ?
Vi borde slasha tillsammans snart, det var ju år sen.