d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1361362363364365445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Apr 30 2011 01:00pm
Quote (Luvve @ Apr 30 2011 04:59pm)
2x 2df än så långt... :P


3x 2df's utav 3 attempts. :fume:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 30 2011 01:13pm
Quote (Luvve @ 30 Apr 2011 20:00)
3x 2df's utav 3 attempts. :fume:


Tihi!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 2 2011 03:38pm
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta :rofl: :cry:

2 May 2011 23:33 SCXiao Earned 6 Guild Point(s)
27 Apr 2011 23:10 SCXiao Earned 5 Guild Point(s)
26 Apr 2011 22:54 SCXiao Earned 1 Guild Point(s)
26 Apr 2011 15:19 SCXiao Earned 1 Guild Point(s)
25 Apr 2011 17:27 SCXiao Earned 2 Guild Point(s)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 2 2011 06:07pm
Quote (SCXiao @ May 2 2011 11:38pm)
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta :rofl: :cry:

2 May 2011 23:33  SCXiao  Earned 6 Guild Point(s)
27 Apr 2011 23:10  SCXiao  Earned 5 Guild Point(s)
26 Apr 2011 22:54  SCXiao  Earned 1 Guild Point(s)
26 Apr 2011 15:19  SCXiao  Earned 1 Guild Point(s)
25 Apr 2011 17:27  SCXiao  Earned 2 Guild Point(s)


Quote (Svartermetalisk @ Apr 28 2011 01:55am)
inb4: Monk + Q_Q


Called it
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 2 2011 11:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 May 2011 02:07)
Called it


Är det värt att fortsätta eller kommer jag aldrig få ninja den här säsongen heller?
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 4 2011 04:12am
Quote (SCXiao @ 3 May 2011 07:40)
Är det värt att fortsätta eller kommer jag aldrig få ninja den här säsongen heller?


*Insert answer from Svartermetalisk here*

SAMURAI!! :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2011 04:23am
Quote (SCXiao @ May 3 2011 07:40am)
Är det värt att fortsätta eller kommer jag aldrig få ninja den här säsongen heller?


Det är bara att presssssssssssaaaaa söndeR så får du ninja eventaully.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2011 08:03am
Quote (Luvve @ 4 May 2011 11:12)
*Insert answer from Svartermetalisk here*

SAMURAI!! :D


Grats

Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2011 11:23)
Det är bara att presssssssssssaaaaa söndeR så får du ninja eventaully.


Och du borde sluta dodga voiplay, behöver ju dig där så jag kan skriva till dig iaf. :o
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 4 2011 08:35am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2011 12:23)
Det är bara att presssssssssssaaaaa söndeR så får du ninja eventaully.


Quote (snoramej @ 4 May 2011 16:03)
Grats



Och du borde sluta dodga voiplay, behöver ju dig där så jag kan skriva till dig iaf. :o


Vad gör ni nu för tiden ? :)

Vi borde slasha tillsammans snart, det var ju år sen.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2011 08:37am
Quote (Luvve @ 4 May 2011 15:35)
Vad gör ni nu för tiden ? :)

Vi borde slasha tillsammans snart, det var ju år sen.


Martin har ett liv och jag har... Ptja, vet inte vad jag har men jag slashar nästan ingenting.

This post was edited by snoramej on May 4 2011 08:38am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1361362363364365445Next
Add Reply New Topic New Poll