Quote (ankiie @ 24 Jun 2012 15:51)
Om man skär ner för mycket på det dagliga kcalintaget kommer du att överäta när du ätit klart din måltid nästa dag. Kroppen tror att du svälter så den vill att du ska äta ännu mer fast du känner att magen fylls. ex, du äter tills magen blir helt proppfull. Enkelt att undgå, skär inte ner massivt bara

Men jag har inte överätit nånting, jag är lite småhungrig hela tiden istället typ, kort sagt iaf.
Quote (PlaaD @ 24 Jun 2012 16:10)
Ut och spring.
Se till att din mat mest består av fisk/kyckling samt grönsaker. Riktigt svårt att äta för mycket av just fisk & kyckling (torsk innehåller runt 80kcal/100g och kyckling typ 110 har jag för mig).
Undviksjälvklart dessutom att äta godis och läsk, samt drick ingen alkohol så ska du se att du börjar tappa vikt.
Knappt ätit godis alls på en vecka känns konstigt. Och alkohol dricker jag inte ofta alls i vanliga fall heller så...
Taak ni andra också för tips.
Also en fråga, jag var nyss ute och sprang ett kort joggingpass, och drack en Gainomax efteråt, men sen började jag kolla på förpackningen.
Och på den läser jag "250 kcal per förpackning", menas det då att en hel Gainomax innehåller hela 250 kalorier? och jag brukar dricka 2 ibland efter träning, vilket då blir 500. Och man ska ju typ äta/dricka för 2500 på en hel dag.