d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev13536373839159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 5 2014 07:09am
pallar inte få massa skitbajs i laget hela tiden

spetch may i join your creuuw?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2014 07:26am
Spelar med 3 RL polare samt en random. Vinner fan rätt så mycket trots att 2 av dem är nya b) Oväntat som fan då RL'are brukar suga när jag spelar med dem.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Sep 5 2014 03:05pm
rankade upp :) Master Guardian I :>
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2014 03:42pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Sep 5 2014 11:05pm)
rankade upp :) Master Guardian I :>


Awesome! Gz!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2014 03:45pm
Lyckades göra 2 damage in 1 hit med AK genom en vägg.. Visste inte att detta var möjligt :lol:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Sep 5 2014 05:35pm
Rankade upp igen efter bara 2 matcher :>
Master Guardian II nu!
Skönt att man börjat lära sig vapnena och hitboxarna lite bättre nu iaf. gick ju inte alls aima när man körde första matchen xD

e: men fick dampanfall och slog typ halvt sönder mitt tangentbord när min mus fucka upp när ja skulle springa förbi ct spawn på lång på dust2 och stannade mitt i xD och dog...
tvungen att starta om datorn så alla knapparna kunde funka igen.

This post was edited by n1ghtm4r3 on Sep 5 2014 05:36pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 6 2014 03:04am


Yolo efter 50$ förlusten igår på dAT :(

Någon som har lust att spela senare? Derankad från dmg till mg2 :/
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 6 2014 06:05am
Förlåt men hur korkad är du som bettar på dAT, definitionen av ett ojämnt lag och inte särskilt bra mot ett annat okänt lag med 90+ odds? :S

Kanske inte ska säga något iof, torskade 550$ på 4dagar ^^

Tror inte på dom planetkeys oddsen heller. Borde vara 50/50

This post was edited by Mikob on Sep 6 2014 06:06am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 6 2014 06:47am
Quote (eWaste @ Sep 6 2014 10:04am)
http://i.imgur.com/vSkwk1N.png

Yolo efter 50$ förlusten igår på dAT :(

Någon som har lust att spela senare? Derankad från dmg till mg2 :/


Hur är det där yolo? :lol:

Anyway, rip skins
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 6 2014 08:23am
Quote (Orvar @ Sep 6 2014 01:47pm)
Hur är det där yolo? :lol:

Anyway, rip skins


Var ju allt jag hade kvar :D

Quote (Mikob @ Sep 6 2014 01:05pm)
Förlåt men hur korkad är du som bettar på dAT, definitionen av ett ojämnt lag och inte särskilt bra mot ett annat okänt lag med 90+ odds? :S

Kanske inte ska säga något iof, torskade 550$ på 4dagar ^^

Tror inte på dom planetkeys oddsen heller. Borde vara 50/50


Planetkeys op då MTW inte hade Asmo :P

dAT var helt värdelösa, unnamed borde inte haft en chans... tidigare när jag sett unnamed spela så var det ungefär som bottar.

This post was edited by eWaste on Sep 6 2014 08:24am
Go Back To Svenska Topic List
Prev13536373839159Next
Closed New Topic New Poll