d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1353637383998Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Feb 15 2012 05:47pm
john guidetti och zlatan på top mot kroatien? ja tack!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 15 2012 06:21pm
Quote (ddown @ 16 Feb 2012 01:47)
john guidetti och zlatan på top mot kroatien? ja tack!


Nää! Då har ni chans o vinna ju :/
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Feb 16 2012 04:29am
Quote (berhemuli @ 16 Feb 2012 01:21)
Nää! Då har ni chans o vinna ju :/


precis B)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 16 2012 07:23am
Quote (berhemuli @ 16 Feb 2012 01:21)
Nää! Då har ni chans o vinna ju :/


point, you certainly got one
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 16 2012 08:13am
många intressanta EL matcher idag, om man kollar oddsen, blev några kombinationer... Förövrigt derby! Apkross! Men framförallt förhoppnings bra resultat av gemensam protest.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 16 2012 08:14am
duktiga kämpar jag har i mitt lag
Matcher/mål/assister/utvisningstid/
44. Philip A. 11/4/2/27

99. Erik S. 11/2/4/16

56. Alexei S. 9/3/3/10

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 16 2012 01:39pm
Quote (ChingeR @ 16 Feb 2012 15:14)
duktiga kämpar jag har i mitt lag
                    Matcher/mål/assister/utvisningstid/
44. Philip A. 11/4/2/27

99. Erik S. 11/2/4/16

56. Alexei S. 9/3/3/10


kan tillägga att detta är i mitt innebandylag så det inte är nån trollsak
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 16 2012 01:53pm
Quote (ChingeR @ Feb 16 2012 09:39pm)
kan tillägga att detta är i mitt innebandylag så det inte är nån trollsak


starkt

antal matcher chinger spelat = 0

cuz skadad :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 16 2012 02:00pm
4-1! Fuck yeah
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 16 2012 02:19pm
Jävligt skön vändning! 4-1 kross mot dif.. efter vår första period borde vi legat under typ 3-0, men debutmålvakten körde supermatch!
Skönt att ölvestad fick lite spö också :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1353637383998Next
Add Reply New Topic New Poll