d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1357358359360361445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 13 2011 01:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 13 2011 07:01pm)
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen :Rofl:

gg Robin


Quote (RistVaLL @ Apr 13 2011 07:05pm)
Jonas = ?
men ja, alla har bra passrate :D
Riktigt fint!


Förutom jag då :/
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 13 2011 01:17pm
Quote (x17 @ 13 Apr 2011 21:15)
Förutom jag då :/


ahaa, du är bara 7 lvls ifrån ^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 13 2011 01:17pm
Quote (RistVaLL @ 13 Apr 2011 21:05)
Jonas = ?
men ja, alla har bra passrate :D
Riktigt fint!


3/34 , använde min bra passrate förra laddern :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 13 2011 01:23pm
Quote (x17 @ Apr 13 2011 09:15pm)
Förutom jag då :/


Ninja på 42 är inte dåligt :P

Amber har 100+ fails på Monk.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 13 2011 01:33pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Apr 2011 21:23)
Ninja på 42 är inte dåligt :P

Amber har 100+ fails på Monk.


Historier om sådana failstreaks på just monk gör mig ännu mindre sugen på att slasha igen :lol:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Apr 13 2011 02:41pm
Quote (Interfere @ 13 Apr 2011 20:09)
grattis :D


ty

Quote (Svartermetalisk @ 13 Apr 2011 21:01)
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen :Rofl:

gg Robin


ty

jonas?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 13 2011 02:42pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 13 2011 08:41pm)
ty



ty

jonas?


luvve
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Apr 13 2011 02:44pm
Quote (Interfere @ 13 Apr 2011 22:42)
luvve


kk ^^
man ser han ju aldrig posta här så man lär sig ju inte alla namn ;D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 13 2011 04:28pm
Jag insåg precis att jag gjort 210 master quests sen jag började spela LS.

Detta ledde givetvis till diverse ideer om att jag möjligen borde skaffa mig ett liv.


Men näääääääää
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 13 2011 08:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2011 00:28)
Jag insåg precis att jag gjort 210 master quests sen jag började spela LS.

Detta ledde givetvis till diverse ideer om att jag möjligen borde skaffa mig ett liv.


Men näääääääää


:thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1357358359360361445Next
Add Reply New Topic New Poll