☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Ladder Slashertråden
Prev
1
357
358
359
360
361
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84532
Replies: 4440
Track Topic
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#3581
Apr 13 2011 01:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 13 2011 07:01pm)
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen
gg Robin
Quote (RistVaLL @ Apr 13 2011 07:05pm)
Jonas = ?
men ja, alla har bra passrate
Riktigt fint!
Förutom jag då :/
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#3582
Apr 13 2011 01:17pm
Quote (x17 @ 13 Apr 2011 21:15)
Förutom jag då :/
ahaa, du är bara 7 lvls ifrån ^
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#3583
Apr 13 2011 01:17pm
Quote (RistVaLL @ 13 Apr 2011 21:05)
Jonas = ?
men ja, alla har bra passrate
Riktigt fint!
3/34 , använde min bra passrate förra laddern
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3584
Apr 13 2011 01:23pm
Quote (x17 @ Apr 13 2011 09:15pm)
Förutom jag då :/
Ninja på 42 är inte dåligt
Amber har 100+ fails på Monk.
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#3585
Apr 13 2011 01:33pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Apr 2011 21:23)
Ninja på 42 är inte dåligt
Amber har 100+ fails på Monk.
Historier om sådana failstreaks på just monk gör mig ännu mindre sugen på att slasha igen
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,434.57
Trader:
Trusted
#3586
Apr 13 2011 02:41pm
Quote (Interfere @ 13 Apr 2011 20:09)
grattis
ty
Quote (Svartermetalisk @ 13 Apr 2011 21:01)
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen
gg Robin
ty
jonas?
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#3587
Apr 13 2011 02:42pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 13 2011 08:41pm)
ty
ty
jonas?
luvve
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,434.57
Trader:
Trusted
#3588
Apr 13 2011 02:44pm
Quote (Interfere @ 13 Apr 2011 22:42)
luvve
kk ^^
man ser han ju aldrig posta här så man lär sig ju inte alla namn ;D
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3589
Apr 13 2011 04:28pm
Jag insåg precis att jag gjort 210 master quests sen jag började spela LS.
Detta ledde givetvis till diverse ideer om att jag möjligen borde skaffa mig ett liv.
Men näääääääää
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#3590
Apr 13 2011 08:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Apr 2011 00:28)
Jag insåg precis att jag gjort 210 master quests sen jag började spela LS.
Detta ledde givetvis till diverse ideer om att jag möjligen borde skaffa mig ett liv.
Men näääääääää
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
357
358
359
360
361
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact