d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1356357358359360445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 10 2011 03:25am
Quote (SCXiao @ Apr 10 2011 09:24am)
Börja lite solo så brukar folk hoppa in efterhand. Alternativt får du rerolla :lol:

Mjo gjorde det precis, men problemet är att jag använder mitt lvl 40 svärd med 88 ee enda upp till 55. Då jag inte fått tag på ett 45 svärd, så tar skitlång tid att sola :/ Troooligt att jag skulle rerolla på lvl 50, då är jag hellre fast här för alltid ^^
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 10 2011 10:08am
Quote (x17 @ 10 Apr 2011 11:22)
Orkar inte ens skriva allt, de var bara så sjukt jobbiga igår när jag lirade. Gjorde så att jag nu är fast på lvl 50 och kommer aldrig komma här ifrån.


hmm du får nog försöka dra dig upp till 52 solo, för hyffsat många som drar när dom når 55
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 10 2011 10:09am
Quote (RistVaLL @ Apr 10 2011 04:08pm)
hmm du får nog försöka dra dig upp till 52 solo, för hyffsat många som drar när dom når 55

Är lvl 57 men finns inga däromkring just nu. Får försöka igen om någon timme.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 10 2011 10:11am
Quote (x17 @ 10 Apr 2011 18:09)
Är lvl 57 men finns inga däromkring just nu. Får försöka igen om någon timme.


ok ;(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2011 01:37pm
Quote (x17 @ Apr 10 2011 11:22am)
Orkar inte ens skriva allt, de var bara så sjukt jobbiga igår när jag lirade. Gjorde så att jag nu är fast på lvl 50 och kommer aldrig komma här ifrån.


Fråga när du skapar en grupp om alla stannar till MQ, ersätt alla som inte kan stanna med några som vill spela till MQ och sen shitlistar du alla som leavar innan MQ trots att de lovat att stanna så du vet vilka du ska auto-kicka nästa gång.

Enda som funkar när man kör pub.

e: Alternativt speccar du Salvation och statar typ 30 INT så du kan gå solo om din grupp skiter sig :)

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 10 2011 01:38pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 11 2011 05:43am
Iso +1 för 1-71
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Apr 13 2011 09:03am
13 Apr 2011 14:27 n1ghtm4r3 Earned 12 Guild Point(s)

:headscratch:
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 13 2011 12:09pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 13 2011 03:03pm)
13 Apr 2011 14:27 n1ghtm4r3 Earned 12 Guild Point(s)

:headscratch:


grattis :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 13 2011 01:01pm
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen :Rofl:

gg Robin
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 13 2011 01:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Apr 2011 21:01)
Alla svenskar utom möjligen Jonas har brutalt awesome passrates denna säsongen :Rofl:

gg Robin


Jonas = ?
men ja, alla har bra passrate :D
Riktigt fint!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1356357358359360445Next
Add Reply New Topic New Poll