Quote (x17 @ Apr 10 2011 11:22am)
Orkar inte ens skriva allt, de var bara så sjukt jobbiga igår när jag lirade. Gjorde så att jag nu är fast på lvl 50 och kommer aldrig komma här ifrån.
Fråga när du skapar en grupp om alla stannar till MQ, ersätt alla som inte kan stanna med några som vill spela till MQ och sen shitlistar du alla som leavar innan MQ trots att de lovat att stanna så du vet vilka du ska auto-kicka nästa gång.
Enda som funkar när man kör pub.
e: Alternativt speccar du Salvation och statar typ 30 INT så du kan gå solo om din grupp skiter sig
This post was edited by Svartermetalisk on Apr 10 2011 01:38pm