☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Ladder Slashertråden
Prev
1
354
355
356
357
358
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84544
Replies: 4440
Track Topic
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#3551
Apr 7 2011 04:53pm
Quote (Interfere @ Apr 7 2011 10:51pm)
har dragit 2 climbs med warlock i outcast
tack!
Tänkte mer på att du äter nycklarna uppochner!
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#3552
Apr 7 2011 06:33pm
Quote (x17 @ 7 Apr 2011 23:58)
Vad betalade du för den?
750fg ;P
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#3553
Apr 8 2011 02:00am
Quote (RistVaLL @ Apr 8 2011 12:33am)
750fg ;P
Sweet
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#3554
Apr 8 2011 05:27am
slasha?
lvl 4
Luvve
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold
:
100.11
#3555
Apr 8 2011 08:31am
jag är lvl 45, om ngn är i range och vill lira !
helg
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#3556
Apr 8 2011 09:17am
Quote (x17 @ 8 Apr 2011 10:00)
Sweet
mhm ^ funderar på om jag ska sälja den och göra lite profit så jag kan köpa lite nya saker ist ^
men vet ej
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#3557
Apr 8 2011 11:48pm
då var man warlock!
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#3558
Apr 8 2011 11:58pm
Quote (RistVaLL @ 9 Apr 2011 07:48)
då var man warlock!
gz, nästan exakt samma passrate som jag hade förra laddern. Få se om du får HH på 3 försök nurå
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#3559
Apr 9 2011 02:59am
Quote (RistVaLL @ Apr 9 2011 05:48am)
då var man warlock!
Lol vad nice, grattis!
Någon som är sugen på att dra en climb ikväll btw?
Luvve
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold
:
100.11
#3560
Apr 9 2011 04:45am
Quote (x17 @ Apr 9 2011 09:59am)
Lol vad nice, grattis!
Någon som är sugen på att dra en climb ikväll btw?
inte ikväll.. men imorn!
Quote (RistVaLL @ Apr 9 2011 06:48am)
då var man warlock!
gz!!
Själv fick man en monk igår ^^
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
354
355
356
357
358
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact