Quote (Svartermetalisk @ Apr 6 2011 09:04pm)
Ninja är fett bra, 2 stycken abilities som är typ som power strike fast de träffar tre monster = GG

Btw Micke, ser att du fortfarande använder min str charm haha

Håller helt med, Ninja är en riktigt rolig klass och gör bra med dmg!
Hah jag vet! Den är lånad på obestämd framtid

Skämt å sido, behöver du tillbaka den är det bara att säga till! Tänkte köpa en ny förut, men den har blivit som en vän till mig eftersom den varit med sen min första eller om det nu var andra climb

E: Stort grattis till 200 gps btw!
This post was edited by x17 on Apr 6 2011 03:12pm