d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1352353354355356445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 6 2011 11:38am
18:58 You have gained a rank in sword proficiency. (Rank: 5)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 6 2011 12:05pm
Quote (x17 @ 6 Apr 2011 19:38)
18:58 You have gained a rank in sword proficiency. (Rank: 5)


gz
någon som är påett climb om ~2-3 timmar ?
ska se champions league först bara ;P
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 6 2011 12:07pm
Quote (RistVaLL @ Apr 6 2011 06:05pm)
gz
någon som är påett climb om ~2-3 timmar ?
ska se champions league först bara ;P

Jag kanske är med, ska sticka och träna nu. Men vet inte om jag ska lira Hon vid ~22 tiden, får se då om jag är på eller inte! Förresten så gjorde jag min högsta crit hittils denna climb, 19900! Med mitt 119 ee svärd. Längtar tills jag får min MQ charm såld så jag kan köpa ett ännu fetare svärd :drool:
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 6 2011 01:33pm
Quote (x17 @ 6 Apr 2011 20:07)
Jag kanske är med, ska sticka och träna nu. Men vet inte om jag ska lira Hon vid ~22 tiden, får se då om jag är på eller inte! Förresten så gjorde jag min högsta crit hittils denna climb, 19900! Med mitt 119 ee svärd. Längtar tills jag får min MQ charm såld så jag kan köpa ett ännu fetare svärd :drool:


nice skada med såpass lite ee ändå, vad körde du för char ? och vilken ability?
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 6 2011 01:59pm
Quote (RistVaLL @ Apr 6 2011 07:33pm)
nice skada med såpass lite ee ändå, vad körde du för char ? och vilken ability?

Körde på min ninja och det var med PS! :D Hihi, har typ aldrig använt PS då jag redan hade Paladin/Monk när ability patchen kom. Men roligt vare! :)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 6 2011 02:52pm
Quote (x17 @ 6 Apr 2011 21:59)
Körde på min ninja och det var med PS! :D Hihi, har typ aldrig använt PS då jag redan hade Paladin/Monk när ability patchen kom. Men roligt vare! :)


hehe, vet att cphannes gjorde ~22-23k med sin på den, men då är den ju ändå mkt högre ee
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 6 2011 02:53pm
Quote (RistVaLL @ Apr 6 2011 08:52pm)
hehe, vet att cphannes gjorde ~22-23k med sin på den, men då är den ju ändå mkt högre ee

Åh fan. Hur mycket EE har hans MQ vapen?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Apr 6 2011 02:54pm
Quote (x17 @ 6 Apr 2011 22:53)
Åh fan. Hur mycket EE har hans MQ vapen?


Rare ultimanium sword, Damage: 71 to 714, +155% Enhanced Effect, +1% Damage Return
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 6 2011 03:02pm
Quote (RistVaLL @ Apr 6 2011 08:54pm)
Rare ultimanium sword, Damage: 71 to 714, +155% Enhanced Effect, +1% Damage Return

Oj, det var ju betydligt mycket högre EE.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2011 03:04pm
Ninja är fett bra, 2 stycken abilities som är typ som power strike fast de träffar tre monster = GG :)

Btw Micke, ser att du fortfarande använder min str charm haha :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1352353354355356445Next
Add Reply New Topic New Poll