Quote (RistVaLL @ Apr 6 2011 06:05pm)
gz
någon som är påett climb om ~2-3 timmar ?
ska se champions league först bara ;P
Jag kanske är med, ska sticka och träna nu. Men vet inte om jag ska lira Hon vid ~22 tiden, får se då om jag är på eller inte! Förresten så gjorde jag min högsta crit hittils denna climb, 19900! Med mitt 119 ee svärd. Längtar tills jag får min MQ charm såld så jag kan köpa ett ännu fetare svärd