d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1343536
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Nov 26 2012 01:41pm
Quote (eviilution @ Nov 26 2012 07:33pm)
Tydligen var dom gratis för dig? Eller snaska du på xpeke´s? ;)


Jobbar man gratis i 6 dagar och 11 timmar per dag så förtjänar man lite skin codes..
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 26 2012 01:43pm
Quote (Exzit89 @ 26 Nov 2012 20:41)
Jobbar man gratis i 6 dagar och 11 timmar per dag så förtjänar man lite skin codes..


jobbar man GRATIS i 6 dagar och 11 timmar per dag förtjanar man smisk

This post was edited by AsDrake on Nov 26 2012 01:43pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 26 2012 02:10pm
Quote (Exzit89 @ 26 Nov 2012 19:41)
Jobbar man gratis i 6 dagar och 11 timmar per dag så förtjänar man lite skin codes..


alltså borde du dela med dig till dina medarbetare som sedan delar med sig till mig. enkelt.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Nov 26 2012 03:03pm
Quote (AsDrake @ Nov 26 2012 07:43pm)
jobbar man GRATIS i 6 dagar och 11 timmar per dag förtjanar man smisk


Fast det är skillnad på ett tråkigt arbete och ett roligt arbete. Kommer jobba nästa event där också, GRATIS :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 28 2012 01:54am
Quote (Exzit89 @ Nov 26 2012 11:03pm)
Fast det är skillnad på ett tråkigt arbete och ett roligt arbete. Kommer jobba nästa event där också, GRATIS :)


Har vart där 7 gånger. Plannerat att jobba 2-3 men aldrig blivit av. De folket jag kände i Crew då är där väldigt sällan nu för tiden.
Vi får se hur det blir, känner en del Crew regulars men vet inte om jag orkar jobba där :) Jobbet jag har hemma tar mycket energi osv :)
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Nov 28 2012 02:10am
Quote (Spetch @ Nov 28 2012 07:54am)
Har vart där 7 gånger. Plannerat att jobba 2-3 men aldrig blivit av. De folket jag kände i Crew då är där väldigt sällan nu för tiden.
Vi får se hur det blir, känner en del Crew regulars men vet inte om jag orkar jobba där :)  Jobbet jag har hemma tar mycket energi osv :)


Förstår :P Hade inte så mycket fritid över på DH men det var ändå värt det ;)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 28 2012 05:57am
Quote (Exzit89 @ Nov 28 2012 10:10am)
Förstår :P Hade inte så mycket fritid över på DH men det var ändå värt det ;)


Det är värt att betala för att åka på Dreamhack.
Tror jag spelade spel max 8 timmar på hela dreamhack. Resterande timmarna satt jag i IRC och snackade med gammalt folk man lärt känna
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Dec 3 2012 11:13am
Quote (Spetch @ Nov 28 2012 11:57am)
Det är värt att betala för att åka på Dreamhack.
Tror jag spelade spel max 8 timmar på hela dreamhack. Resterande timmarna satt jag i IRC och snackade med gammalt folk man lärt känna


Jo vet :P Jobbade inte där för att få gratis inträde. Jobbade mer där för att ha kul, vilket det var, men det var inte mycket tid över att göra annat kul :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1343536
Add Reply New Topic New Poll