Quote (Exzit89 @ Nov 26 2012 11:03pm)
Fast det är skillnad på ett tråkigt arbete och ett roligt arbete. Kommer jobba nästa event där också, GRATIS

Har vart där 7 gånger. Plannerat att jobba 2-3 men aldrig blivit av. De folket jag kände i Crew då är där väldigt sällan nu för tiden.
Vi får se hur det blir, känner en del Crew regulars men vet inte om jag orkar jobba där

Jobbet jag har hemma tar mycket energi osv