d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev13435363738545Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 21 2012 11:53pm
56k hp 46-50% resist och 70% dmg reduction men ändå one shot i act2.. act 1 inferno inga problem men act2 :wacko:

This post was edited by ddown on May 21 2012 11:53pm
Member
Posts: 5,698
Joined: Sep 22 2005
Gold: 3.54
May 22 2012 12:14am
Någon som ger bort en provnyckel för mina 3,54fg? Tänkte inte köra egentligen, men nu måste man ju i alla fall prova =)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 22 2012 12:20am
Quote (ddown @ 22 May 2012 07:53)
56k hp 46-50% resist och 70% dmg reduction men ändå one shot i act2.. act 1 inferno inga problem men act2  :wacko:


ha
ingen kan tanka A2, varit fast där ett par dagar ^^
farmat och farmat och farmat A1, men jag dör som en fluga- av flugorna (och mer)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 22 2012 12:56am
Quote (ddown @ 22 May 2012 06:53)
56k hp 46-50% resist och 70% dmg reduction men ändå one shot i act2.. act 1 inferno inga problem men act2  :wacko:


xd

Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 22 2012 06:56am
gör DH mer dmg med 2hand eller 2x1hand?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 22 2012 07:43am
Quote (ddown @ 22 May 2012 07:53)
56k hp 46-50% resist och 70% dmg reduction men ändå one shot i act2.. act 1 inferno inga problem men act2  :wacko:


köru barb eller munk?
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 22 2012 07:53am
Quote (ChingeR @ 22 May 2012 15:43)
köru barb eller munk?


barb :/
Quote (Tixon @ 22 May 2012 08:20)
ha
ingen kan tanka A2, varit fast där ett par dagar ^^
farmat och farmat och farmat A1, men jag dör som en fluga- av flugorna (och mer)


jag klarar av å tanka elite pack i max 10-12 sec sen är jag död -.- butcher ifnerno kan jag stå i elden utan problem haha
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 22 2012 08:12am
Streamar lite inferno progress: http://www.twitch.tv/snoramej

Vet inte hur många som tycker det är kul, men om du är uttråkad så kan det vara kul =)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 22 2012 08:27am
kan någon hjälpa med azmodan i hell ? xd
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 22 2012 08:53am
Quote (snoramej @ 22 May 2012 16:12)
Streamar lite inferno progress: http://www.twitch.tv/snoramej

Vet inte hur många som tycker det är kul, men om du är uttråkad så kan det vara kul =)


haha du är lite desperat i att någon skrive rpå jsp ser jag i och med att du alltid tabbar ned och updatar swesub :3
Go Back To Svenska Topic List
Prev13435363738545Next
Add Reply New Topic New Poll