d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1343536
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 29 2012 02:57pm
Quote (swewik @ 29 Apr 2012 21:15)
ja, inte allt för mkt men ~50kr:)
(5£)


jag kör nån annan dag/kväll :)
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
May 1 2012 01:11pm
nu har jag löst mitt aim problem. :P

min statistik än så länge.

6 spelade games för FG

Vinst: 6
Förlust: 0

lär spela försiktigt nu för lär ju komma en förlust när som helst. :P
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
May 2 2012 01:43pm
OMG hur arg får man bli... LOL
måste bara visa för jag tyckte det va roligt då dem totalt dömde ut mitt spel :D

hand 1.

preflopp ser det ut så här. jag va ship leader två hade lagt sig, jag tänker ofta att samma färg kan vara kul att spela. plus att träffar jag så träffar han förmodligen inte. samt att han raise och borde sitta på höga kort.
så jag går enkelt med på hans LILLA höjning.



och vad händer



vad i denna hand va så jävla dåligt från min sida. jag menar jag hade ju råd med den där lilla höjningen på 30marker då jag sitter på 1200... men han kunde inte ta det och fråga hur dålig jag igentligen va.

postar andra handen i nytt inlägg :) den är mycket roligare :D

plus deras raseri attack efterår hehe :D

This post was edited by RickardAhl on May 2 2012 01:53pm
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
May 2 2012 01:48pm
vad händer här. jo jag sitter på detta på BB. han går med med 100.

vad ska jag göra lägga mig för att han går med???
nej jag lär väl förfan checka och se vad som händer


så. om ni slår ihop poten på denna bild från den ovanför kan ni lätt lista ut att jag inte gjorde något annat än checkade.


så jag går in med 200 han går all in jag kör call på det. vad ska jag göra. och efter att jag vunnit mot allihopa skriver dem detta på aim.


TheIMan555 (21:13:23): wow dude you have some of the worse and luckiest fuckiong calls ever
EspeciallyBlain (21:13:28): he called the blind with 5/3?
EspeciallyBlain (21:13:31): wtf
TheIMan555 (21:13:31): raise with fucking 5/3
Ahl_84_R (21:13:36): no i was BB
Ahl_84_R (21:13:47): i just checked
TheIMan555 (21:13:50): raise 300 preflop with a fucking 93?
TheIMan555 (21:13:54): what a fucking joke
TheIMan555 (21:14:05): im done playing against all you donk master pos on jsp
TheIMan555 (21:14:09): you guys are fucking terrible
Ahl_84_R (21:14:11): no he raised 60 from 30 and i was BB that time to
TheIMan555 (21:14:49): i think you orgot a 0 at the 30
TheIMan555 (21:15:03): god damn go play an ai if your are going to call with those hands
TheIMan555 (21:15:05): fucking terrible
TheIMan555 (21:15:06) has left the room.
EspeciallyBlain (21:20:08): I second what winning said
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 2 2012 02:15pm
Quote (RickardAhl @ 2 May 2012 21:48)
vad händer här. jo jag sitter på detta på BB. han går med med 100.

vad ska jag göra lägga mig för att han går med???
nej jag lär väl förfan checka och se vad som händer
http://200sx.kicks-ass.net/rickard_ahl/img4fa18b8bed0ff.jpg

så. om ni slår ihop poten på denna bild från den ovanför kan ni lätt lista ut att jag inte gjorde något annat än checkade.
http://200sx.kicks-ass.net/rickard_ahl/img4fa18b864706d.jpg

så jag går in med 200 han går all in jag kör call på det. vad ska jag göra. och efter att jag vunnit mot allihopa skriver dem detta på aim.


TheIMan555 (21:13:23): wow dude you have some of the worse and luckiest fuckiong calls ever
EspeciallyBlain (21:13:28): he called the blind with 5/3?
EspeciallyBlain (21:13:31): wtf
TheIMan555 (21:13:31): raise with fucking 5/3
Ahl_84_R (21:13:36): no i was BB
Ahl_84_R (21:13:47): i just checked
TheIMan555 (21:13:50): raise 300 preflop with a fucking 93?
TheIMan555 (21:13:54): what a fucking joke
TheIMan555 (21:14:05): im done playing against all you donk master pos on jsp
TheIMan555 (21:14:09): you guys are fucking terrible
Ahl_84_R (21:14:11): no he raised 60 from 30 and i was BB that time to
TheIMan555 (21:14:49): i think you orgot a 0  at the 30
TheIMan555 (21:15:03): god damn go play an ai if your are going to call with those hands
TheIMan555 (21:15:05): fucking terrible
TheIMan555 (21:15:06) has left the room.
EspeciallyBlain (21:20:08): I second what winning said


välkommen till jsppoker, bara ignorera vad folk säger, dom ragear för inget samt ca 2 % kan något om poker..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1343536
Add Reply New Topic New Poll