Quote (Ekaan @ 24 Aug 2010 17:20)
Ledsen i ögat eller, varför skriver du det där?

Quote (SCXiao @ 24 Aug 2010 17:17)
Jag orkar inte, men om du hittar någon som inte klarar av allt så kan jag möjligtvis hoppa in och hjälpa till. (68 barb)
Har inte du en classic ladder sorc?
