d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev13435363738723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 24 2010 08:21am
Quote (fideuu @ 24 Aug 2010 14:19)
och du ska du göra trists / tombs / cows / baals?

isåfall kan vi köra med varann XD

såg nyss att jag andvänt min gater :(


<-- lvl 20 barb, lmk när ni kommer upp till min nivå B)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:21am
Quote (SCXiao @ Aug 24 2010 04:21pm)
<-- lvl 20 barb, lmk när ni kommer upp till min nivå B)


euscl?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 24 2010 08:22am
Quote (fideuu @ 24 Aug 2010 14:21)
euscl?


absolut. stronk som fan med, har både angelic och sigon!!!!!!!!!!!!111111
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 08:25am
Någon som kan NL priser?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:26am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 04:25pm)
Någon som kan NL priser?


ja ganska bra

pma wadup ingame

*wadup

This post was edited by fideuu on Aug 24 2010 08:26am
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 09:11am
Ingen som rushar classic ladder? :cry:

Fideuu, säg till om du hittar någon som buggar :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 09:12am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 05:11pm)
Ingen som rushar classic ladder? :cry:

Fideuu, säg till om du hittar någon som buggar :D


annars kan vi lvla
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 24 2010 09:17am
Quote (Jonsson @ 24 Aug 2010 15:11)
Ingen som rushar classic ladder? :cry:

Fideuu, säg till om du hittar någon som buggar :D


Jag orkar inte, men om du hittar någon som inte klarar av allt så kan jag möjligtvis hoppa in och hjälpa till. (68 barb)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 24 2010 09:20am
Quote (Jonsson @ 24 Aug 2010 16:11)
Ingen som rushar classic ladder? :cry:

Fideuu, säg till om du hittar någon som buggar 


http://forums.d2jsp.org/events.php

http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=271

Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 09:30am
Quote (Ekaan @ 24 Aug 2010 17:20)


Ledsen i ögat eller, varför skriver du det där? :wacko:

Quote (SCXiao @ 24 Aug 2010 17:17)
Jag orkar inte, men om du hittar någon som inte klarar av allt så kan jag möjligtvis hoppa in och hjälpa till. (68 barb)


Har inte du en classic ladder sorc? :o
Go Back To Svenska Topic List
Prev13435363738723Next
Closed New Topic New Poll