d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Dota Chatten
Prev1346347348349350497Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 259.62
Nov 15 2010 09:26pm
Quote (Litttle_Brother @ 16 Nov 2010 05:22)
Tja jag spelar ju inte Dota längre som vissa av er kanske vet, men jag har 3 frågor till er som fortfarande spelar, flera får gärna svara = fler olika formulerade svar och åsikter = profit.
  • 1 Ghoul (den som ser ut som ghoul) som har en massa lifesteal, den hjälten, han har en spell som gör att han blir svart och immun mot stuns o lite annat. Är det hans ulti, om inte, vad är hans ulti? (kort svar räcker)
  • 2 Funkar tinker (äre rätt eller fel namn?) den som lägger ut minor med första spellen och bomber med ultin, funkar den gubben i high elo/proffs/rankade matcher? (gärna utförligt svar här)
  • 3 Anser ni att "blink daggern" är op/bordes tas bort? (Många tycker så i LoL (finns en flash där) och Riot har funderat på att ta bort flash:en tillfälligt för att testa det).

1 du tänker på naix, infest, det som han blir svart av är rage, skill plats 1
2 techies, nej, lätt att kontra ostabil osv
3 nej, tex sf skulle bli ospelbar då

This post was edited by Goss3N on Nov 15 2010 09:44pm
Member
Gold: 2,069.00
Nov 15 2010 09:47pm
Quote (Goss3N @ 16 Nov 2010 05:26)
1 du tänker på naix, infest, det som han blir svart av är rage, skill plats 1
2 techies, nej, lätt att kontra ostabil osv
3 nej

Okej :/ tack för svar iaf

nårga följdfrågor/andra frågor då

1 Hur lång cd har den då, och är det nå annat förutom spell immune den har?

2 Okej, tycker du den hade varit op ifall man ej hade kunnat se techies minor + bomber?

4 Hur många nya hjältar har kommit sen Slark? Om du vet ungefär

5 Tror du dota 2 kommer bli bra, hur likt kommer det vara Dota 1?

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 15 2010 09:47pm
Member
Gold: 2,069.00
Nov 15 2010 10:17pm
Tja jag spelar ju inte Dota längre som vissa av er kanske vet, men jag har en del frågor till er som fortfarande spelar, flera får gärna svara = fler olika formulerade svar och åsikter = profit.
FF = följdfråga i detta fall. På tycka/åsikter frågor = gärna flera svar, på fakta frågor räcker ett svar, ofc tack till alla som svarar.

• 1 = Ghoul (den som ser ut som ghoul) som har en massa lifesteal, den hjälten, han har en spell som gör att han blir svart och immun mot stuns o lite annat. Är det hans ulti, om inte, vad är hans ulti? (kort svar räcker)
    1 FF = Hur lång cd har den då, och är det nå annat förutom spell immune den har?

• 2 = Funkar tinker (äre rätt eller fel namn?) den som lägger ut minor med första spellen och bomber med ultin, funkar den gubben i high elo/proffs/rankade matcher? (gärna utförligt svar här)
    2 FF = Okej, tycker du den hade varit op ifall man ej hade kunnat se techies minor + bomber?

• 3 = Anser ni att "blink daggern" är op/bordes tas bort? (Många tycker så i LoL (finns en flash där) och Riot har funderat på att ta bort flash:en tillfälligt för att testa det).

• 4 = Hur många nya hjältar har kommit sen Slark och hur längesen är det? Om nån vet ungefär. (Ungefär då jag slutade spela)

• 5 = Tror ni dota 2 kommer bli bra, hur likt kommer det vara Dota 1? (Gärna fakta + åsikter här)

• 6 = Är senaste hjältarna fortfarande op när dem kommer ut? (ej fakta fråga, tyckesfråga).

• 7 = Mest OP (overpowerd) och mest UP (underpowerd) hjälte i DotA just nu? (Förklara gärna varför).

Member
Nov 15 2010 10:52pm
Quote (Litttle_Brother @ 16 Nov 2010 05:47)
Okej :/ tack för svar iaf

nårga följdfrågor/andra frågor då

1 Hur lång cd har den då, och är det nå annat förutom spell immune den har?

2 Okej, tycker du den hade varit op ifall man ej hade kunnat se techies minor + bomber?

4 Hur många nya hjältar har kommit sen Slark? Om du vet ungefär

5 Tror du dota 2 kommer bli bra, hur likt kommer det vara Dota 1?

1. 4,75 sec tror jag det var, snabbare attackspeed får man också
2. ja det låter op
3.
4. ancient apartition, thrall, shadow demon
5. dem skulle väl göra det så likt dota som möjligt, grafiken kommer självklart vara bättre, valve kommer att använda source-motorn
6. ja iaf AA, thrall, sd vet jag inte riktigt
7.
Member
Nov 15 2010 11:16pm
double kill'd grunt ganska ez
Member
Gold: 0.00
Nov 15 2010 11:31pm
Quote (Litttle_Brother @ 16 Nov 2010 06:17)
Tja jag spelar ju inte Dota längre som vissa av er kanske vet, men jag har en del frågor till er som fortfarande spelar, flera får gärna svara = fler olika formulerade svar och åsikter = profit.
FF = följdfråga i detta fall. På tycka/åsikter frågor = gärna flera svar, på fakta frågor räcker ett svar, ofc tack till alla som svarar.

• 1 = Ghoul (den som ser ut som ghoul) som har en massa lifesteal, den hjälten, han har en spell som gör att han blir svart och immun mot stuns o lite annat. Är det hans ulti, om inte, vad är hans ulti? (kort svar räcker)
    1 FF = Hur lång cd har den då, och är det nå annat förutom spell immune den har?
  • 2 = Funkar tinker (äre rätt eller fel namn?) den som lägger ut minor med första spellen och bomber med ultin, funkar den gubben i high elo/proffs/rankade matcher? (gärna utförligt svar här)
    2 FF = Okej, tycker du den hade varit op ifall man ej hade kunnat se techies minor + bomber?
  • 3 = Anser ni att "blink daggern" är op/bordes tas bort? (Många tycker så i LoL (finns en flash där) och Riot har funderat på att ta bort flash:en tillfälligt för att testa det).
  • 4 = Hur många nya hjältar har kommit sen Slark och hur längesen är det? Om nån vet ungefär. (Ungefär då jag slutade spela)
  • 5 = Tror ni dota 2 kommer bli bra, hur likt kommer det vara Dota 1? (Gärna fakta + åsikter här)
  • 6 = Är senaste hjältarna fortfarande op när dem kommer ut? (ej fakta fråga, tyckesfråga).
  • 7 = Mest OP (overpowerd) och mest UP (underpowerd) hjälte i DotA just nu? (Förklara gärna varför).

#1, 15s cd och 4.75 max duration. Skalar med ias/duration per lvl.
#2 Beror på spelaren, hade du ej kunnat se techies minor öht hade det inte varit möjligt att spela mot honom.
#3 blink är vad det är, inte mer än så.
#4 gåsn svara, fast AA kom samtidigt som slark iirc.
#5 tror dota 2 kmr vara stekmod_on
#6 kan säga som fakta att de är det.
#7 mest op: void, svagast tänker jag inte svara på då det är otroligt beroende på hur metagamet i spelet som hjälten i fråga spelas i.

e\

Quote (Goss3N @ 16 Nov 2010 07:16)
double kill'd grunt ganska ez

np jag var ~400 från blink på typ 5 min.

This post was edited by Grunthor on Nov 15 2010 11:32pm
Member
Nov 16 2010 12:35am
Quote (Grunthor @ 16 Nov 2010 07:31)
#1, 15s cd och 4.75 max duration. Skalar med ias/duration per lvl.
#2 Beror på spelaren, hade du ej kunnat se techies minor öht hade det inte varit möjligt att spela mot honom.
#3 blink är vad det är, inte mer än så.
#4 gåsn svara, fast AA kom samtidigt som slark iirc.
#5 tror dota 2 kmr vara stekmod_on
#6 kan säga som fakta att de är det.
#7 mest op: void, svagast tänker jag inte svara på då det är otroligt beroende på hur metagamet i spelet som hjälten i fråga spelas i.

e\

np jag var ~400 från blink på typ 5 min.

late night gaming isnt healthy :<
mjo kändes som ni hade lagom farm, gissa varför NA leavade :PppPPpPppPppPPppPppPpppp

2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): Goss3N, Dwerfs

sry 4 dc, min dator hängde sig men det är fixat nu

This post was edited by Goss3N on Nov 16 2010 12:36am
Member
Gold: 30.00
Nov 16 2010 02:50am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 16 2010 05:22am)
Tja jag spelar ju inte Dota längre som vissa av er kanske vet, men jag har 3 frågor till er som fortfarande spelar, flera får gärna svara = fler olika formulerade svar och åsikter = profit.
  • 1 Ghoul (den som ser ut som ghoul) som har en massa lifesteal, den hjälten, han har en spell som gör att han blir svart och immun mot stuns o lite annat. Är det hans ulti, om inte, vad är hans ulti? (kort svar räcker)
  • 2 Funkar tinker (äre rätt eller fel namn?) den som lägger ut minor med första spellen och bomber med ultin, funkar den gubben i high elo/proffs/rankade matcher? (gärna utförligt svar här)
  • 3 Anser ni att "blink daggern" är op/bordes tas bort? (Många tycker så i LoL (finns en flash där) och Riot har funderat på att ta bort flash:en tillfälligt för att testa det).

Tog man bort dagger skulle spela suga penis imo
Member
Gold: 2.16
Nov 16 2010 04:07am
Gyrocopter är väl nyare än thrall å shadow ?
Member
Gold: 1.36
Nov 16 2010 04:37am
Quote (Brasken @ Nov 16 2010 11:07am)
Gyrocopter är väl nyare än thrall å shadow ?

n
Gyro, thrall, wisp och shadow demon eller vad han heter släpptes ut i samma version
Go Back To Svenska Topic List
Prev1346347348349350497Next
Add Reply New Topic New Poll