Quote (Litttle_Brother @ 16 Nov 2010 06:17)
Tja jag spelar ju inte Dota längre som vissa av er kanske vet, men jag har en del frågor till er som fortfarande spelar, flera får gärna svara = fler olika formulerade svar och åsikter = profit.FF = följdfråga i detta fall. På tycka/åsikter frågor = gärna flera svar, på fakta frågor räcker ett svar, ofc tack till alla som svarar.
- 1 =
Ghoul (den som ser ut som ghoul) som har en massa lifesteal, den hjälten, han har en spell som gör att han blir svart och immun mot stuns o lite annat. Är det hans ulti, om inte, vad är hans ulti? (kort svar räcker)
1 FF = Hur lång cd har den då, och är det nå annat förutom spell immune den har?
- 2 =
Funkar tinker (äre rätt eller fel namn?) den som lägger ut minor med första spellen och bomber med ultin, funkar den gubben i high elo/proffs/rankade matcher? (gärna utförligt svar här)
2 FF = Okej, tycker du den hade varit op ifall man ej hade kunnat se techies minor + bomber?
- 3 = Anser ni att "blink daggern" är op/bordes tas bort? (Många tycker så i LoL (finns en flash där) och Riot har funderat på att ta bort flash:en tillfälligt för att testa det).
- 4 = Hur många nya hjältar har kommit sen Slark och hur längesen är det? Om nån vet ungefär. (Ungefär då jag slutade spela)
- 5 = Tror ni dota 2 kommer bli bra, hur likt kommer det vara Dota 1? (Gärna fakta + åsikter här)
- 6 = Är senaste hjältarna fortfarande op när dem kommer ut? (ej fakta fråga, tyckesfråga).
- 7 = Mest OP (overpowerd) och mest UP (underpowerd) hjälte i DotA just nu? (Förklara gärna varför).
#1, 15s cd och 4.75 max duration. Skalar med ias/duration per lvl.
#2 Beror på spelaren, hade du ej kunnat se techies minor öht hade det inte varit möjligt att spela mot honom.
#3 blink är vad det är, inte mer än så.
#4 gåsn svara, fast AA kom samtidigt som slark iirc.
#5 tror dota 2 kmr vara stekmod_on
#6 kan säga som fakta att de är det.
#7 mest op: void, svagast tänker jag inte svara på då det är otroligt beroende på hur metagamet i spelet som hjälten i fråga spelas i.
e\
Quote (Goss3N @ 16 Nov 2010 07:16)
double kill'd grunt ganska ez
np jag var ~400 från blink på typ 5 min.
This post was edited by Grunthor on Nov 15 2010 11:32pm