Problemet med många fusk är att man även kan streama när man använder det.
För att i OBS väljer man vilka källor som ska visas och vissa fusk lägger sig som overlays.
Det är många streamers som fuskar. Eller ja.. Många och många.. Det finns streamers som fuskar.
Folk som säger in-game 'I dont cheat, I Stream' det betyder inte ett skit.
Men ESEA har ett bättre anti-cheat än matchmaking eftersom att du går via en client när du spelar - samt själva spelet.
Är trött på matchmaking.. bryr mig inte om ranken. Kom till Supreme - Det räcker för min del. För mycket folk som fuskar i global.
Så jag kommer satsa på ESEA ladder istället, eller Faceit. Mycket roligare.
E/ + Att Faceit och ESEA kör 124-tick. Så, theres that

Aldrig provat på 124-tick, känns som att det vore kul att prova ESEA, är dock bara DMG för tillfället men det kan ju förhoppningsvis ändras!