d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev13334353637159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 02:12pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 09:09pm)
Problemet med många fusk är att man även kan streama när man använder det.
För att i OBS väljer man vilka källor som ska visas och vissa fusk lägger sig som overlays.

Det är många streamers som fuskar. Eller ja.. Många och många.. Det finns streamers som fuskar.
Folk som säger in-game 'I dont cheat, I Stream' det betyder inte ett skit.

Men ESEA har ett bättre anti-cheat än matchmaking eftersom att du går via en client när du spelar - samt själva spelet.
Är trött på matchmaking.. bryr mig inte om ranken. Kom till Supreme - Det räcker för min del. För mycket folk som fuskar i global.
Så jag kommer satsa på ESEA ladder istället, eller Faceit. Mycket roligare.

E/ + Att Faceit och ESEA kör 124-tick. Så, theres that :P


Aldrig provat på 124-tick, känns som att det vore kul att prova ESEA, är dock bara DMG för tillfället men det kan ju förhoppningsvis ändras! :D

This post was edited by Orvar on Aug 2 2014 02:12pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 02:13pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 10:12pm)
Aldrig provat på 124-tick, känns som att det vore kul att prova ESEA, är bara DMG för tillfället, men det kan ju förhoppningsvis ändras! :D


Kostar 34:- i månaden.
Värt det.

Vi kan dra ihop lite folk från Swesub för det kanske? Spela ihop?
Annars kan vi alla spela Matchmaking.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197966508919
Adda mig gärna - men skriv i PM vem du är.. Får 3-4 invites per dag och jag ignorar alla som inte hör av sig innan.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 02:25pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 09:13pm)
Kostar 34:- i månaden.
Värt det.

Vi kan dra ihop lite folk från Swesub för det kanske? Spela ihop?
Annars kan vi alla spela Matchmaking.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197966508919
Adda mig gärna - men skriv i PM vem du är.. Får 3-4 invites per dag och jag ignorar alla som inte hör av sig innan.


Vore kul indeed! :)

Har redan dig på friend list, jag är LePikachu :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 02:27pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 10:25pm)
Vore kul indeed! :)

Har redan dig på friend list, jag är LePikachu :)


Ah, justé!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Aug 2 2014 04:40pm
Kommer nog skaffa ESEA inom snar framtid. Skjutit fram det ett tag nu, börjar tröttna på awp duels på 64tick och att dö bakom väggar nu tbh ^^
Spelar dock med irls atm. Vi är ~7-8pers varje kväll typ.
Addar dig anyway spetch, och Orvar om jag inte har dig redan! (: Någon gång lär vi ju kunna få ihop något
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 05:04pm
Quote (Mikob @ Aug 2 2014 11:40pm)
Kommer nog skaffa ESEA inom snar framtid. Skjutit fram det ett tag nu, börjar tröttna på awp duels på 64tick och att dö bakom väggar nu tbh ^^
Spelar dock med irls atm. Vi är ~7-8pers varje kväll typ.
Addar dig anyway spetch, och Orvar om jag inte har dig redan! (: Någon gång lär vi ju kunna få ihop något


Tror jag har råkat declina din 2 gånger haha

Steamcommunity.com/id/orvar174
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 2 2014 05:41pm
Quote (Spetch @ 2 Aug 2014 22:13)
Kostar 34:- i månaden.
Värt det.

Vi kan dra ihop lite folk från Swesub för det kanske? Spela ihop?
Annars kan vi alla spela Matchmaking.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197966508919
Adda mig gärna - men skriv i PM vem du är.. Får 3-4 invites per dag och jag ignorar alla som inte hör av sig innan.


behöver några som carry mig i nuke i runda, spelar på laptop med 5FPS 640x800 windowed.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Aug 2 2014 06:17pm
Quote (Marcusd0 @ Aug 3 2014 12:41am)
behöver några som carry mig i nuke i runda, spelar på laptop med 5FPS 640x800 windowed.


Kan ta det någon dag.
Dock inte nu ^^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Aug 3 2014 04:41pm
Snart nova 4 ^^ märker att väldigt många fuskar på så låg rank när dom alltid vet vart folk är och galet aim... öppnade 5 cases idag och fick water element glock minimal wear och nå fult vulcan ak47 field tested
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 3 2014 04:50pm
Quote (Mikob @ 3 Aug 2014 02:17)
Kan ta det någon dag.
Dock inte nu ^^


Kan ge dig lite invoker tips som tack, så vi båda lär oss något B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev13334353637159Next
Closed New Topic New Poll