Quote (berhemuli @ Mar 15 2013 02:02am)
5st snubbar tror jag det var åkte ju nyss fast för bottande på svenska spel för 2.50/5kr bord.. Dom hade väl tjänat in ca 250k eller något.. Så tror inte någon vågar botta nu, tror dock det inte ens var vanligt tidigare.. folk kör bara på autopilot, och massa bord. Har själv lirat som mest 15bord och gick + på 13 av dom.. Går bara man orkar hänga med ^^
Det är säkert effektiv men det är fruktansvärt tråkigt, jag kan lira deras stil i en halvtimme för luls eller om jag gör något annat samtidigt men att spela såhär dag ut och dag in hur länge som helst, begriper inte hur det kan vara roligt.
En annan sak jag inte begriper är varför dom lirar såhär på svs? Det finns ingen autofold och det finns en cap på hur många bord du får spela, detta borde vara den sämsta klienten i världen att vara nit på.
Jag kan också begripa varför man mutli-tablar stakes som typ 2.50 / 5 för kan man göra det effektivt så drar man ju in en del pengar och då har man valuta för att sitta och spela helt hjärndött men återigen, varför lirar man såhär på svs 0.25 / 0.50?
Även om dom säkert vinner mer än jag måste dom ha obegripligt dålig timlön för sitt grindande.