d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1333435363798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 4 2012 12:26pm
Quote (Mikob @ 4 Feb 2012 18:30)
(:
Gött att äntligen få med sig en seger.

Och att få tillbaka lite spelare (:


Helt underbart, trodde det va aprilskämt när de gjorde 2-1
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Feb 4 2012 12:35pm
Quote (PlaaD @ Feb 4 2012 06:26pm)
Helt underbart, trodde det va aprilskämt när de gjorde 2-1


jo sant :)

men saik fick stryk idag med så det är lugnt :)

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 4 2012 01:49pm
Real Göteborg krossade under kvällen Rosenborg i Copa del Sol med en stark 1-0 seger efter mål från brassefnasket Daniel Sobralense

Och

Vårat kära Frölunda stog för en betrygande 6-0 seger över Timrå efter att man gjort 3 snabba mål i samma 5 minuters PP!

This post was edited by 031 on Feb 4 2012 01:51pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2012 02:19pm
Quote (031 @ Feb 4 2012 09:49pm)
Real Göteborg krossade under kvällen Rosenborg i Copa del Sol med en stark 1-0 seger efter mål från brassefnasket Daniel Sobralense

Och

Vårat kära Frölunda stog för en betrygande 6-0 seger över Timrå efter att man gjort 3 snabba mål i samma 5 minuters PP!


Krossade med 1-0

herregud jag kissade på mig :D
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 4 2012 02:28pm
Quote (umade @ Feb 4 2012 09:19pm)
Krossade med 1-0

herregud jag kissade på mig :D


FM kommentar xD hahaha
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2012 02:30pm
Quote (031 @ Feb 4 2012 10:28pm)
FM kommentar xD hahaha


hahah sant
FM <3

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 4 2012 08:34pm
riktigt skönt med 5-1 mot modo! mot slutspel!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 4 2012 08:42pm
Quote (umade @ Feb 4 2012 09:19pm)
Krossade med 1-0

herregud jag kissade på mig :D


Jag tänkte också på det

trolololol
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2012 09:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Feb 5 2012 04:42am)
Jag tänkte också på det

trolololol


hehehehe
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Feb 5 2012 06:00am
fin match mot Ryssland :wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1333435363798Next
Add Reply New Topic New Poll