Quote (d0oh @ Oct 4 2011 11:25am)
De kortar av varje season till 2månader nu
Dvs season 4 kmr snart
För korta säsonger imo
Ladder lock kommer även att vara i 2 veckor vilket är för länge imo, borde vara ca 1 vecka ist.
Ganska lame, håller med om att det är för korta säsonger.
Men man kan ha rätt kul med ladder lock, förra gången försökte jag göra ett 4on4 team med polare där vi skulle hamna i bronze och testa massa knasiga builds och mest bara trolla runt, men vi lyckades hamna i platinum när vi gick 4 loss och 1 win :S
är på att testa igen om någon är sugen. Med knasiga builds menar jag typ mass reparing scvs på mothership och annat kul, man lär loosa men care face ^^ det är ju ladder lock