d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev133343536Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 26 2012 03:22pm
Quote (swewik @ 26 Apr 2012 22:12)
bra att man har tur... förlorat sjukt många händer där jag har oddsen med mig
tex båda sitter på pocket ja har högre motståndaren träffar ofc att jag itne gör de...
blablalba
man blir sjukt less går all in innan floppen
vad händer turARN synar och....
http://i50.tinypic.com/2up9xch.jpg


händer jämnt på betway/unibets cashgames.. slutat lira där.. lirar bara turrar där, annars är det nu betsafe/pokerstars jag lirar mest på..
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 29 2012 04:47am
är det jag som gör fel??

jag har AIM men vad heter jag där? :P jag har skirvit min mejladress som jag använder när jag loggar in.
men jag har skrivit min aim i folks trådar om spel. men ingen hittills har lyckats lägga till mig. är det jag som inte fattar vad jag heter på aim el vad. en skrev att jag va offline fast jag suttit här hela tiden och när jag la till honom så gick det hur bra som helst.

spelat 4 hu spel nu men alltid jag som får lägga till.

min aim som jag tror
rickard_dodge@hotmail.com
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 29 2012 05:04am
Quote (RickardAhl @ Apr 29 2012 12:47pm)
är det jag som gör fel??

jag har AIM men vad heter jag där? :P jag har skirvit min mejladress som jag använder när jag loggar in.
men jag har skrivit min aim i folks trådar om spel. men ingen hittills har lyckats lägga till mig. är det jag som inte fattar vad jag heter på aim el vad. en skrev att jag va offline fast jag suttit här hela tiden och när jag la till honom så gick det hur bra som helst.

spelat 4 hu spel nu men alltid jag som får lägga till.

min aim som jag tror
rickard_dodge@hotmail.com


Hur kan du ha hotmail som aim?
Du kan ju skapa ett aim konto
min aim är whysomade

Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 29 2012 05:14am
Quote (umade @ Apr 29 2012 11:04am)
Hur kan du ha hotmail som aim?
Du kan ju skapa ett aim konto
min aim är whysomade


det är ju flera som har skrivet så?? jag har lagt till folk med @hotmail.com och det har funkat.
jag loggade in med mitt hotmailkonto när jag skapa det... fick ju aldrig ange något användernamn någonstans.
el jag loggade in genom facebook alternativet. sen försökte jag logga ut och skapa ett nytt konto. men jag får inga verifieringsmejl som dem ska skicka ut så nu kör jag med den där facebook inloggningen.
fan vet jag vad jag håller på med.
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 29 2012 05:18am
heter jag BARA

Rickard Ahl

då kanske?
men går det ha mellanslag i namnet och ofta ingen annan skulle haft det sedan tidigare.

edit: någon som kan prova lägga till mig och skriv test. så jag vet vad jag ska skriva till folk... :P

This post was edited by RickardAhl on Apr 29 2012 05:19am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 29 2012 11:04am
nån som är sugen på att lira sit & go med mig inte mot?
kör max 2 rundor med samma pers...

pma så kan vi prata på skype
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 29 2012 11:07am
Quote (swewik @ 29 Apr 2012 19:04)
nån som är sugen på att lira sit & go med mig inte mot?
kör max 2 rundor med samma pers...

pma så kan vi prata på skype


Var?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 29 2012 11:25am
unibet

blir senare isf... fick annat att göra:p

This post was edited by swewik on Apr 29 2012 11:26am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 29 2012 12:26pm
Quote (swewik @ 29 Apr 2012 19:25)
unibet

blir senare isf... fick annat att göra:p


Vilken nivå?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 29 2012 01:15pm
Quote (berhemuli @ 29 Apr 2012 20:26)
Vilken nivå?


ja, inte allt för mkt men ~50kr:)
(5£)
Go Back To Svenska Topic List
Prev133343536Next
Add Reply New Topic New Poll