Quote (umade @ Apr 29 2012 11:04am)
Hur kan du ha hotmail som aim?
Du kan ju skapa ett aim konto
min aim är whysomade
det är ju flera som har skrivet så?? jag har lagt till folk med @hotmail.com och det har funkat.
jag loggade in med mitt hotmailkonto när jag skapa det... fick ju aldrig ange något användernamn någonstans.
el jag loggade in genom facebook alternativet. sen försökte jag logga ut och skapa ett nytt konto. men jag får inga verifieringsmejl som dem ska skicka ut så nu kör jag med den där facebook inloggningen.
fan vet jag vad jag håller på med.