d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev13334353637723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 08:08am
HEJ HEJ HEJ!

Någon som kan rusha classic ladder? :D Jag måste ju få upp lite FG igen :(
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:09am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 04:08pm)
HEJ HEJ HEJ!

Någon som kan rusha classic ladder? :D Jag måste ju få upp lite FG igen :(


kan ge gratis rush utan classic :P
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 24 2010 08:10am
Ska börja med en PvP necro :P
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 08:11am
Quote (fideuu @ 24 Aug 2010 16:09)
kan ge gratis rush utan classic :P


Det behöver jag också haha, fast då måste jag ju ha baal bugg och sånt shit? :(
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:11am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 04:11pm)
Det behöver jag också haha, fast då måste jag ju ha baal bugg och sånt shit? :(


har grusher men vill itne använda den då jag ska ha det till min druid / soso sen
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Aug 24 2010 08:12am
Quote (Jonsson @ 24 Aug 2010 14:11)
Det behöver jag också haha, fast då måste jag ju ha baal bugg och sånt shit? :(


Du kan ju alltid köra oldcshool trist / tomb / cow / baal B)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 08:14am
Quote (SCXiao @ 24 Aug 2010 16:12)
Du kan ju alltid köra oldcshool trist / tomb / cow / baal B)


Har inte tid jue :( -3.3k innan ju för ingenting, måste upp nu igen så man kan mfa :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:14am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 04:14pm)
Har inte tid jue :( -3.3k innan ju för ingenting, måste upp nu igen så man kan mfa :D


om du behöver vanlig rush e de bara att pma :D
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 08:17am
Quote (fideuu @ 24 Aug 2010 16:14)
om du behöver vanlig rush e de bara att pma :D


Det skulle jag kunna ta nu dirr :) Ska bara fixa lite grejs innan, typ ringa mor, men det går fort. Non1//1
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 24 2010 08:19am
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 04:17pm)
Det skulle jag kunna ta nu dirr :) Ska bara fixa lite grejs innan, typ ringa mor, men det går fort. Non1//1


och du ska du göra trists / tombs / cows / baals?

isåfall kan vi köra med varann XD

såg nyss att jag andvänt min gater :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev13334353637723Next
Closed New Topic New Poll