Quote (PhearCIII @ Feb 26 2010 07:43pm)
Fyfan vad jag blev illamående idag på Subway.
Satt helt oskyldigt med 3 kompisar vid ett mycket välstädat bord och åt min macka, och då pekar min kompis mot ett annat bord, rätt nära ingången.
Jag ser 2 tonåringar, cirka 14-15 år gamla, lägger märke till att den ena har lite större mage, kollar på min kompis som påpekat det med stora ögon, kollar mot deras bord igen, den här gången med ögon stora som tefat.
För att sedan göra upptäckten att hon är gravid, vända mig tillbaka till min kompis, skratta lite smått chockat.
Återgår till att äta min underbara macka som jag betalat 48:- för, halvt äcklad utav hur fula dom är så äter jag mackan lite halvhjärtat.
Dom går fram till vårat bord och börjar kolla på menyn, då vi satt väldigt nära beställnings-disken, så vi ser bara ryggarna på dom.
Vi avslutar våran sena lunch och går ut och några fjortisar som var kompis till min kompis ber efter cigg, så han säljer 5 stycken till dom för 50:-.
Innan vi sedan går så kollar vi bakåt en sista gång, och upptäcker att hennes kompis också är gravid.
Fula som stryk var dom, max 14-15 år, och gravida, säkert 5-6 månaden, sjukt äckligt.
14-15 års åldern och båda är gravida ?