Quote (bomben @ 9 May 2012 00:47)
Haha tror din definition på "äckligt smal" inte stämmer övererens med de som gymmar

Asså, självklart för att vara en som gymmar så ser han väl smal ut lol. Men han vill ju bli större, det är därför han gymmar, jag själv vill mest bara bli lite starkare.
Men alltså om du tar en fet, en tjock, en normal, en smal, en äckligt smal person på stan. Då skulle du nog sätta i han i smal, även fast hans vikt/längd skulle passa in mer på "äckligt smal". U undrstandh wat I mean?

Quote (PlaaD @ 9 May 2012 01:01)
Eller med någon annans, väger man 58 och är 183 lång är Somalia-smal...
När jag sluta skolan vägde jag typ 70 och va ~181-182 lång, det klassa jag som rätt smal, nu ligger jag på ~80 och är 183 lång, anser dock att jag är lite smal (slank kanske låter bättre) fortfarande, troligen för mycket av min vikt sitter på ryggen/arslet.
Alltså skulle du kunna posta en bild på dig (ifall du vill), eller har du postat nån bild tidigare som du kan visa?
För en som är 183 lång och väger 80 kg kan fan inte vara "smal", självklart inte tjock, men jag skulle sätta in dig i normal då. Om man följer min "mall". Fet > tjock > normal > smal > äckligt smal.
This post was edited by Litttle_Brother on May 9 2012 09:49am