Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 01:51)
ääähh...nu vart nog allt bekräftat...kalla dej pappa/pappa pedo .sen det där med att du måste hävda så många gånger att du är "frisk"...börjar för min del blim lite oroväckande...
lite sopa är du faktiskt...
Ja lite naivt var det kanske, på gränsen till patetiskt tom. Men är man uppväxt med missbruk, lögner och svek som du.... då behöver man faktiskt en förebild.... Och iom att jag är helt ren, inte ljuger, jobbar, har en schysst bil "ingen v60 nr1 dock" och har tjej så borde du se upp till mig. Dina fantasi och knarkpolare kan definitivt inte hjälpa dig...