Quote (Orvar @ Aug 2 2014 10:04pm)
Ah, förstår
Jag undrar egentligen hur många det är som fuskar på en sådan hög level, med lite effort så måste det ju vara extremt lätt att dölja sitt fusk (som t.ex. wallhack)
Problemet med många fusk är att man även kan streama när man använder det.
För att i OBS väljer man vilka källor som ska visas och vissa fusk lägger sig som overlays.
Det är många streamers som fuskar. Eller ja.. Många och många.. Det finns streamers som fuskar.
Folk som säger in-game 'I dont cheat, I Stream' det betyder inte ett skit.
Men ESEA har ett bättre anti-cheat än matchmaking eftersom att du går via en client när du spelar - samt själva spelet.
Är trött på matchmaking.. bryr mig inte om ranken. Kom till Supreme - Det räcker för min del. För mycket folk som fuskar i global.
Så jag kommer satsa på ESEA ladder istället, eller Faceit. Mycket roligare.
E/ + Att Faceit och ESEA kör 124-tick. Så, theres that
This post was edited by Spetch on Aug 2 2014 02:10pm