d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev13233343536159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 07:13am
Quote (cphannes @ Aug 2 2014 02:10pm)
CHW finns väl inte ens längre? dom har väl bytt namn till dignitas som du sa ;O


Wat no

Western Wolves finns inte längre, utan nu är det Copenhagen Wolves med de som Spetch nämnde

Dignitas består nu av Device, Dupreeh, aizy, Fetish och xyp9x tror jag
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Aug 2 2014 09:55am
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 02:13pm)
Wat no

Western Wolves finns inte längre, utan nu är det Copenhagen Wolves med de som Spetch nämnde

Dignitas består nu av Device, Dupreeh, aizy, Fetish och xyp9x tror jag


Dignitas är gamla CPW.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 01:01pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 01:29pm)
Device är ju med i dignitas :P


ja menar det. Men de hade CPW taget.

Quote (Mikob @ Aug 2 2014 05:55pm)
Dignitas är gamla CPW.


Förklarar en del kanske.
Kan vara så att de andra inte var några proffsspelare utan community members som han spelade med.
De var jävligt bra none the less
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 2 2014 01:38pm
hade 2hp, och en ak och rundan var nästan slut.

"Give me ak, u have 2hp"

"no it's mine"

så ba dödar han mig samtidigt som tiden går ut
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 01:43pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 08:01pm)
ja menar det. Men de hade CPW taget.



Förklarar en del kanske.
Kan vara så att de andra inte var några proffsspelare utan community members som han spelade med.
De var jävligt bra none the less


Ändå blev det lika sa du? Not bad

Quote (ChingeR @ Aug 2 2014 08:38pm)
hade 2hp, och en ak och rundan var nästan slut.

"Give me ak, u have 2hp"

"no it's mine"

så ba dödar han mig samtidigt som tiden går ut


Skön snubbe
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 01:50pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 09:43pm)
Ändå blev det lika sa du? Not bad



Skön snubbe


Yes. Dock är det inte första gången vi har mött eller spelat med bra spelare.
Vi fick smisk av Spawn för några veckor sedan.

Vi ägde Emilio och hans kompisar i matchmaking en gång också. På tiden då han spelade för SK.
Jag tvekar ärligt talat på att "Proffs" spelar seriöst på matchmaking. - 64 tick servers som inte ger dem något.

Mött flera streamers.. Någon finsk proffs spelare som jag inte kommer ihåg.. Dock blev vi ägda så hårt :D
Typ 16-4 eller något

This post was edited by Spetch on Aug 2 2014 01:50pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 01:51pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 08:50pm)
Yes. Dock är det inte första gången vi har mött eller spelat med bra spelare.
Vi fick smisk av Spawn för några veckor sedan.

Vi ägde Emilio och hans kompisar i matchmaking en gång också. På tiden då han spelade för SK.
Jag tvekar ärligt talat på att "Proffs" spelar seriöst på matchmaking. - 64 tick servers som inte ger dem något.


Tror det beror väldigt mycket på person till person, men det vanligaste är nog som du säger, att de inte tar en vanlig matchmaking alldeles för seriöst :P

Quote (Spetch @ Aug 2 2014 08:50pm)
Yes. Dock är det inte första gången vi har mött eller spelat med bra spelare.
Vi fick smisk av Spawn för några veckor sedan.

Vi ägde Emilio och hans kompisar i matchmaking en gång också. På tiden då han spelade för SK.
Jag tvekar ärligt talat på att "Proffs" spelar seriöst på matchmaking. - 64 tick servers som inte ger dem något.

Mött flera streamers.. Någon finsk proffs spelare som jag inte kommer ihåg.. Dock blev vi ägda så hårt :D
Typ 16-4 eller något


Allu från mouz kanske? :D Kan inga fler finska spelare hah

This post was edited by Orvar on Aug 2 2014 01:51pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 01:53pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 09:51pm)
Tror det beror väldigt mycket på person till person, men det vanligaste är nog som du säger, att de inte tar en vanlig matchmaking alldeles för seriöst :P



Allu från mouz kanske? :D Kan inga fler finska spelare hah


Ja har ingen aning vem det var.
Vi 5-stackade och de andra snackade om han - Länkade stream osv.. Finns massa "proffs" som man inte kan namnen på :P
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 02:04pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 08:53pm)
Ja har ingen aning vem det var.
Vi 5-stackade och de andra snackade om han - Länkade stream osv.. Finns massa "proffs" som man inte kan namnen på :P


Ah, förstår

Jag undrar egentligen hur många det är som fuskar på en sådan hög level, med lite effort så måste det ju vara extremt lätt att dölja sitt fusk (som t.ex. wallhack)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2014 02:09pm
Quote (Orvar @ Aug 2 2014 10:04pm)
Ah, förstår

Jag undrar egentligen hur många det är som fuskar på en sådan hög level, med lite effort så måste det ju vara extremt lätt att dölja sitt fusk (som t.ex. wallhack)


Problemet med många fusk är att man även kan streama när man använder det.
För att i OBS väljer man vilka källor som ska visas och vissa fusk lägger sig som overlays.

Det är många streamers som fuskar. Eller ja.. Många och många.. Det finns streamers som fuskar.
Folk som säger in-game 'I dont cheat, I Stream' det betyder inte ett skit.

Men ESEA har ett bättre anti-cheat än matchmaking eftersom att du går via en client när du spelar - samt själva spelet.
Är trött på matchmaking.. bryr mig inte om ranken. Kom till Supreme - Det räcker för min del. För mycket folk som fuskar i global.
Så jag kommer satsa på ESEA ladder istället, eller Faceit. Mycket roligare.

E/ + Att Faceit och ESEA kör 124-tick. Så, theres that :P

This post was edited by Spetch on Aug 2 2014 02:10pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev13233343536159Next
Closed New Topic New Poll