☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
32
33
34
35
36
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86316
Replies: 5441
Track Topic
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#331
May 21 2012 03:43am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 01:20)
var ligger du någonstans?
act1 nightmare än så länge.
normal var ju för enkelt
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#332
May 21 2012 07:55am
ehm, gick precis in på mitt konto, och hälften av mina items är borta
samt mina pengar
blizzard bug?
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#333
May 21 2012 08:01am
Quote (Orvar @ May 21 2012 01:55pm)
ehm, gick precis in på mitt konto, och hälften av mina items är borta
samt mina pengar
blizzard bug?
Det har hänt fler. Skriv en support ticket så kan dom backa tiden på ditt konto.
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#334
May 21 2012 08:14am
Quote (Errorz @ 21 May 2012 10:43)
act1 nightmare än så länge.
normal var ju för enkelt
blir svårare i hell
är i act 2 där
gjort lite azmo runs
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#335
May 21 2012 08:19am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 15:14)
blir svårare i hell
är i act 2 där
gjort lite azmo runs
Inferno >_<
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#336
May 21 2012 08:20am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 15:19)
Inferno >_<
me so weak :/
funderar på göra en barb senare när man nått 60 o mfat ett tag
sen blire köpa grandfather eller något xd
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#337
May 21 2012 08:25am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 00:20)
var ligger du någonstans?
i din mamas säng obv
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#338
May 21 2012 08:54am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 16:14)
blir svårare i hell
är i act 2 där
gjort lite azmo runs
obv is obv ^^
vilken högerklick skill kör du oftast med?
jag kör med arcane orb, så jävla kung spell
brunte
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
16,092.00
#339
May 21 2012 09:37am
nån som klarat butcher på inferno? är de meningen att de ska börja brinna överallt när han har 10% hp kvar?
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#340
May 21 2012 10:53am
trååk att alla kan ha samma namn på chars
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
32
33
34
35
36
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact