d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev13233343536545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 21 2012 03:43am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 01:20)
var ligger du någonstans?


act1 nightmare än så länge.

normal var ju för enkelt
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 21 2012 07:55am
ehm, gick precis in på mitt konto, och hälften av mina items är borta :o samt mina pengar

blizzard bug?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 21 2012 08:01am
Quote (Orvar @ May 21 2012 01:55pm)
ehm, gick precis in på mitt konto, och hälften av mina items är borta :o samt mina pengar

blizzard bug?


Det har hänt fler. Skriv en support ticket så kan dom backa tiden på ditt konto.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 21 2012 08:14am
Quote (Errorz @ 21 May 2012 10:43)
act1 nightmare än så länge.

normal var ju för enkelt


blir svårare i hell :P
är i act 2 där
gjort lite azmo runs
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 21 2012 08:19am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 15:14)
blir svårare i hell :P
är i act 2 där
gjort lite azmo runs


Inferno >_<
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 21 2012 08:20am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 15:19)
Inferno >_<


me so weak :/
funderar på göra en barb senare när man nått 60 o mfat ett tag
sen blire köpa grandfather eller något xd
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 21 2012 08:25am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 00:20)
var ligger du någonstans?


i din mamas säng obv
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 21 2012 08:54am
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 16:14)
blir svårare i hell :P
är i act 2 där
gjort lite azmo runs


obv is obv ^^

vilken högerklick skill kör du oftast med?

jag kör med arcane orb, så jävla kung spell
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
May 21 2012 09:37am
nån som klarat butcher på inferno? är de meningen att de ska börja brinna överallt när han har 10% hp kvar?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 21 2012 10:53am
trååk att alla kan ha samma namn på chars
Go Back To Svenska Topic List
Prev13233343536545Next
Add Reply New Topic New Poll