d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev13233343536156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 28 2011 09:13am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2011 12:58pm)
Om du byter till T kommer sitta här o gnälla över Protoss istället, jag lovar ;)


Siegetaaaaanks
Ghosts

gg
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2011 03:11pm
Quote (d0oh @ Sep 28 2011 05:13pm)
Siegetaaaaanks
Ghosts

gg


Mjo gör man allins mot p är det cake, >70 % winrate med no-skill builds men att lira macro game är krångligare :)

Quote (dej @ Sep 28 2011 02:22pm)
vi ska bli bäst i världen på 2on2


Lol :D

Vi kan försöka ;)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 29 2011 12:44am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2011 10:11pm)
Mjo gör man allins mot p är det cake, >70 % winrate med no-skill builds men att lira macro game är krångligare :)



Lol :D

Vi kan försöka ;)


grejen med ZvT är att jag pissar på dem i macro games men blir alltid ägd av all-ins osv
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 29 2011 01:17am
Quote (d0oh @ Sep 29 2011 08:44am)
grejen med ZvT är att jag pissar på dem i macro games men blir alltid ägd av all-ins osv


Definera all-in? :P
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 29 2011 02:04am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 29 2011 08:17am)
Definera all-in? :P


Marines + siegetanks jävligt tidigt
de ställer upp tanksen och skjuter ner spinecrawlers / drones och mina banelings när jag försöker kontra
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 29 2011 03:06am
Quote (d0oh @ Sep 29 2011 10:04am)
Marines + siegetanks jävligt tidigt
de ställer upp tanksen och skjuter ner spinecrawlers / drones och mina banelings när jag försöker kontra


det är ju pressure, ingen scv cut inge all-in :P
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 29 2011 06:45am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 29 2011 10:06am)
det är ju pressure, ingen scv cut inge all-in :P


om jag säger att det är all-in så är det all-in!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 29 2011 01:15pm
ngn som vill lira? bara hojta eller adda mig på skype: bingoraalf
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 29 2011 01:22pm
Quote (pawa @ Sep 29 2011 08:15pm)
ngn som vill lira? bara hojta eller adda mig på skype: bingoraalf


vi kan lira

jag är sämst dock
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 4 2011 04:25am
De kortar av varje season till 2månader nu
Dvs season 4 kmr snart

För korta säsonger imo
Ladder lock kommer även att vara i 2 veckor vilket är för länge imo, borde vara ca 1 vecka ist.
Go Back To Svenska Topic List
Prev13233343536156Next
Add Reply New Topic New Poll