d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev13233343536Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 1 2012 09:57am
Quote (SCXiao @ 30 Mar 2012 15:56)
Fri Mar 30 2012 20:10:39 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time) Received 100.00 (866.91 -> 966.91) from karol384 (150.00 -> 50.00)
Fri Mar 30 2012 19:48:09 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time) Sent -50.00 (916.91 -> 866.91) to karol384 (150.00 -> 200.00) 4man don

Fri Mar 30 2012 19:30:50 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time) Received 140.00 (776.91 -> 916.91) from Daniek (1,825.64 -> 1,685.64)
Fri Mar 30 2012 18:25:47 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time) Sent -100.00 (876.91 -> 776.91) to Daniek (1,248.64 -> 1,348.64) 1:2 ring



Inte mycket men en comeback är en comeback ^_^


börja spela i mina rings! :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 1 2012 10:08am
Quote (Pissboss3 @ 1 Apr 2012 17:57)
börja spela i mina rings! :)


Har bara sett dig hosta dyra rings :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 1 2012 10:29am
Quote (Slashasen)
roayl strike flash xd i hjärter


Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 3 2012 12:40pm
Quote (SCXiao @ 1 Apr 2012 08:08)
Har bara sett dig hosta dyra rings :(


jag får väl staka dig så du vinner big ;)
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 3 2012 12:40pm
Quote (Pissboss3 @ 3 Apr 2012 20:40)
jag får väl staka dig så du vinner big ;)


mina 0.75 mot dina 27.5k
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 5 2012 02:04am
någon som vet va de är för fel då man inte gå in på vissa bord på sit and go (unibet)

Jag kan va med i alla sit and go med 18 platser men inget annan :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2012 04:05am
Quote (swewik @ 5 Apr 2012 10:04)
någon som vet va de är för fel då man inte gå in på vissa bord på sit and go (unibet)

Jag kan va med i alla sit and go med 18 platser men inget annan  :(


testa med unibet support, tror dom kan hjälpa dig bättre :O
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 5 2012 09:32am
Quote (Pissboss3 @ 3 Apr 2012 20:40)
jag får väl staka dig så du vinner big ;)


Det är nog ingen bra idé just nu, gått ganska dåligt sen jag kom tillbaka :P inga stora förluster men inga stora vinster heller
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 26 2012 02:12pm
bra att man har tur... förlorat sjukt många händer där jag har oddsen med mig
tex båda sitter på pocket ja har högre motståndaren träffar ofc att jag itne gör de...
blablalba
man blir sjukt less går all in innan floppen
vad händer turARN synar och....

Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 26 2012 03:18pm
jag vill provspela på pokerstars. precis följt guiden (pokerstars och aim) men vill testa mot någon innan man hakar på spel under BaP games.



jag kan spela för fgs 20-200

H/U

This post was edited by RickardAhl on Apr 26 2012 03:24pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev13233343536Next
Add Reply New Topic New Poll