Quote (saikko @ Aug 23 2010 11:01pm)
nej de gjorde jag ju inte, så sket i den.
Sen nu har jag stött på nästa pryl som jag aldrig ens har sett innan.
Tokens.....? vafan e de??
Du kan ta on stats med token
Om du httar en av varje esse ce sen blandar du i cube = token of respecc
E på mobilen e jobbigt att sydda kommer vara mycket fel
Du hittar på andy mephi dia baal
Duriel?? Inte säjer