d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev13233343536723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,704
Joined: Feb 3 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2010 01:14pm
Quote (Hellgren @ 23 Aug 2010 21:13)
Ta trang gloves ;)


fan det känns som om de borde finnas nåt roligare :)

Quote (Svartermetalisk @ 23 Aug 2010 21:14)
Man ska ha 20 fcr gloves, de enda alternativen är Bloodfist och Snatchii

Skippa FCR circen och kör med CoA eller shako istället.


men de e ju just det att jag skulle viulja ha den kvar just för att mixtra lite med allt de självklara :D


Oh btw jonsson kör euscl

This post was edited by saikko on Aug 23 2010 01:16pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 23 2010 01:16pm
Quote (saikko @ Aug 23 2010 09:14pm)
fan det känns som om de borde finnas nåt roligare :)



men de e ju just det att jag skulle viulja ha den kvar just för att mixtra lite med allt de självklara :D


Isåfall kör Bloodfist eller om du är nonladder kör Snatchii
Member
Posts: 8,704
Joined: Feb 3 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2010 01:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 23 Aug 2010 21:16)
Isåfall kör Bloodfist eller om du är nonladder kör Snatchii


ok låter fortfarande som ett självklart val men ska kika lite på dessa alternativ.

tack nu känns minnet lite mer uppfriskat
Member
Posts: 8,704
Joined: Feb 3 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2010 01:51pm
Hmm 19/20 Pala T + 19/20/10 Anni Vs 400 Fg Euscl måste väl vara en bra deal?

eller i tradingen så trashad redan så att de där e överpriser?
har varit borta från d2 ett braaaa tag :P
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 23 2010 01:55pm
Quote (saikko @ Aug 23 2010 08:51pm)
Hmm 19/20 Pala T + 19/20/10 Anni Vs 400 Fg Euscl måste väl vara en bra deal?

eller i tradingen så trashad redan så att de där e överpriser?
har varit borta från d2 ett braaaa tag :P


om du säljer så är det bra
Member
Posts: 8,704
Joined: Feb 3 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2010 03:01pm
Quote (Ex1t @ 23 Aug 2010 21:55)
om du säljer så är det bra


nej de gjorde jag ju inte, så sket i den.

Sen nu har jag stött på nästa pryl som jag aldrig ens har sett innan.

Tokens.....? vafan e de??
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 23 2010 03:05pm
Quote (saikko @ Aug 23 2010 11:01pm)
nej de gjorde jag ju inte, så sket i den.

Sen nu har jag stött på nästa pryl som jag aldrig ens har sett innan.

Tokens.....? vafan e de??


Du kan ta on stats med token

Om du httar en av varje esse ce sen blandar du i cube = token of respecc

E på mobilen e jobbigt att sydda kommer vara mycket fel

Du hittar på andy mephi dia baal

Duriel?? Inte säjer
Member
Posts: 8,704
Joined: Feb 3 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2010 03:29pm
Quote (fideuu @ 23 Aug 2010 23:05)
Du kan ta on stats med token

Om du httar en av varje esse ce sen blandar du i cube = token of respecc

E på mobilen e jobbigt att sydda kommer vara mycket fel

Du hittar på andy mephi dia baal

Duriel?? Inte säjer


Så du menar alltså att jag kan h'mta massa essence och mixa till tokens.
och när man använder dessa får men 1 stat point? :o
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Aug 23 2010 03:30pm
Quote (saikko @ 23 Aug 2010 21:29)
Så du menar alltså att jag kan h'mta massa essence och mixa till tokens.
och när man använder dessa får men 1 stat point? :o


Nej, du resetar både dina stats och skillpoints. Du varken får eller förlorar några, du får bara lägga om dom.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 23 2010 03:32pm
Quote (saikko @ Aug 23 2010 11:29pm)
Så du menar alltså att jag kan h'mta massa essence och mixa till tokens.
och när man använder dessa får men 1 stat point? :o


Nej du får bara ta om skills // stats dålig förklaring från mig
Go Back To Svenska Topic List
Prev13233343536723Next
Closed New Topic New Poll