d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1323334353651Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
May 10 2009 03:21pm
Quote (dLQ @ Sun, 10 May 2009, 23:19)
brasma du får ju fixa 10 fg till :(


haha ne det är ju så töntigt ^^
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
May 10 2009 03:25pm
Quote (EmiJ @ Sun, 10 May 2009, 21:43)
Ah, larsens va jävligt nice ;D fan vad jag skrattade åt den första gången.
Men d roligaste med ost är ju inte bilderna d är hans jävla svenska och VARFÖR jag ska ge han fg. "asså vi är båda svenskar du vet" xdddd


Jo det var kul :p Tyckte 7 fg-tiggandet på slutet var bäst dock :D

This post was edited by VadSkaJagHeta on May 10 2009 03:25pm
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
May 10 2009 03:26pm
Quote (BraSma @ Sun, 10 May 2009, 23:21)
haha ne det är ju så töntigt ^^


då får du fixa 1336.43 då :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 11 2009 04:43am
bamp :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 11 2009 04:46am
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 04:52pm)
fet nice


stavarN
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 11 2009 09:16am
Quote (Yllegarnet @ Mon, May 11 2009, 10:46am)
stavarN


´vouch
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 11 2009 09:18am
Quote (Yllegarnet @ Mon, 11 May 2009, 12:46)
stavarN


This
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
May 11 2009 09:24am
Quote (ktr @ Mon, 11 May 2009, 17:18)
This


niz
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 15 2009 09:49am
Bumpzor :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 15 2009 09:49am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 15 2009, 03:49pm)
Bumpzor :)


:)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1323334353651Next
Add Reply New Topic New Poll