Quote (EmiJ @ Sun, 10 May 2009, 21:43)
Ah, larsens va jävligt nice ;D fan vad jag skrattade åt den första gången.
Men d roligaste med ost är ju inte bilderna d är hans jävla svenska och VARFÖR jag ska ge han fg. "asså vi är båda svenskar du vet" xdddd
Jo det var kul

Tyckte 7 fg-tiggandet på slutet var bäst dock
This post was edited by VadSkaJagHeta on May 10 2009 03:25pm