Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 01:41)
det var inte jag som tog kontakt med ett barn...o ville träffas....uuuhhhoooaa---(nu fick jag en svår rysning) men visst palla en "date" idag så ska vi se vad du går för ditt äckel....
Ja du är ju ganska frisk i snacket måste jag säga. För att jag köpte en perf Buriza av dig i 1.09 d2 för några soj i tradechannel så var jag pedofil? Då var alla som trada med yngre eller äldre i d2 pervos alltså? Det enda du var och är, ja det är en dryg jävla scammer och snorunge som snackar en massa skit. Komma här och dra och massa historier till en vuxen och frisk människa och mystiska sjukdomar, dödshjälp, försvunna föräldrar, miljonimperium...etc etc etc... värsta tvångssyndromen, paranoia, dubbla personligheter, dubbeldiagnos ... Du skulle aldrig klara dig på egen hand därför att du är missbrukare och har kontakt med socialhjälpen, även psykiatrin.
Egentligen borde du kalla mig pappa för din gamla nersupna far är inte mycket att hänga i julgranen... Jag jobbar iaf och tjänar pengar och har inget fantasi imperium.