d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1326327328329330521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 05:01pm
Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 00:59)
sry för det....det är andra gången jag har det...kan ändra till...support Ingjald!



Du kan ändra till "Saknar Min Pappa" i stället?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 05:01pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 01:01)
Du kan ändra till "Saknar Min Pappa" i stället?


:thumbsup:
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 05:04pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:01)
Du kan ändra till "Saknar Min Pappa" i stället?



still...u fuck up..haha!

du får lov att försöka med andra vinklingar...vi har hört det 10 gånger nu...det funka inte första gången heller......bättre kan du..Ingjald...dax att lägga ut din adress och tele nr snart;)!

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 05:04pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 05:06pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 01:01)
Du kan ändra till "Saknar Min Pappa" i stället?


Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 01:04)
still...u fuck up..haha!

du fårm lov att försöka med andra vinklingar...vi har hört det 10 gånger nu...det funka inte första gången heller......bättre kan du..Ingjald...dax att lägga ut din adress och tele nr snart;)!


Kan ni ta skiten via PM eller göra den kul igen? Enbart irriterande att 4564127 sidor av er två spammandes.
Får aids i ögonen av att läsa hälften...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 05:09pm
Quote (PlaaD @ 20 May 2012 01:06)
Kan ni ta skiten via PM eller göra den kul igen? Enbart irriterande att 4564127 sidor av er två spammandes.
Får aids i ögonen av att läsa hälften...


Precis! Innan var det så omoget så det var roligt att läsa.. Nu är det bara löjliga referenser till saker som vi andra inte är tillräckligt oldschool för att känna till.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 05:10pm
Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 01:04)
still...u fuck up..haha!

du fårm lov att försöka med andra vinklingar...vi har hört det 10 gånger nu...det funka inte första gången heller......bättre kan du..Ingjald...dax att lägga ut din adress och tele nr snart;)!



Lägg du ut adress och tele om du vill :) Du vet ändå inte vem jag är. Skall jag ringa upp din pappa kanske och berätta om dina lögner... Eller hur var det? Var han död? Tråkigt i så fall...ahahhahahahahah ... nej just det han lever, du drog en historia om dödshjälp och grejer....COOLT...
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 19 2012 05:15pm
underhållning i natt iaf :)

MEN

Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:01)
o där smälte mitt hjärta...älskar katter!


finns inget gott med dom

1: luktar jävel oavsett vart dom är, 2: hårar oftast så in i helvette, 3: allt dom stoppar i sig är snuskigt, 4:dom pissar på bilen/i dinsa saker ute (dynor etc), 5: vetenskapilgt bevisat att katter inte är ett sällskapsdjur utan stannar för att de är mat & tak helt enkelt, 6: man vaknar av att grannens kattjävel gnäller på ut & inanding timme in timme ut,7: inte nog med att dom äter snusk och att returen luktar satan, dom släpar även in det dom ska äta...

nej tack, köper att dom är söta i 2 månader... men de är det enda

Edit/ katten är det första djuret som äter upp dig ifall du skulle dö i en lägenhet!

This post was edited by Chefen on May 19 2012 05:16pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 05:15pm
Quote (PlaaD @ 20 May 2012 01:06)
Kan ni ta skiten via PM eller göra den kul igen? Enbart irriterande att 4564127 sidor av er två spammandes.
Får aids i ögonen av att läsa hälften...


Du har helt rätt men det är ju också så att ju mer sanning desstu tråkigare att läsa. Rätt kul förresten när Fil kallade mig mer omogen än kung_kanta utan att veta något om honom alls eller vad allt bottnar i.... Alla lögner och historier.


May 19 2012 05:18pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 05:21pm
Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 01:18)
'

o han vet mer om dej tydligen.....

here is ur love----stalker!
http://i36.tinypic.com/n50dv4.jpg



Jag hade inte tackat nej till henne men får nöja mig med det jag haft i snart 10 år. Och NEJ moralens och etikens gudfader Fil jag har inte varit otrogen mot min flicka ... Trist va?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1326327328329330521Next
Add Reply New Topic New Poll