d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1325326327328329521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:45pm
Quote (AsDrake @ 20 May 2012 00:44)
jag och min bror delar anus



Det är en bedrift i sig.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:47pm
Quote (Fil @ 20 May 2012 00:45)
jag och min bror delar mamma



kung_kanta delar varken bror, mamma eller pappa för alla försvinner utan spår sen står han där med ett 30 tal fastigheter och 200 mille på kontot.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 04:48pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 00:47)
kung_kanta delar varken bror, mamma eller pappa för alla försvinner utan spår sen står han där med ett 30 tal fastigheter och 200 mille på kontot.


Gråsparvarna flyger in i mun. Det är schyst!
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:50pm
Karin Boye skrev en gång att Världen är ett evigt skal, som ingen kärna har.

Jag brukar skriva:

kung_kanta är ett evigt skal, som ingen pappa har ....

Im such a poet :)

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 19 2012 04:50pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 04:50pm
Här är min nya kisse, han heter Bosse



Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 04:53pm
Ontopic:



Sjukt söt, jag vet!
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:54pm
Nej om man skulle ta sig ett glas singel malt whisky innan man knoppar in. Får nöja mig med 21 åring för 1000 kr .... kung_kanta har 60 årig för 129 000 .. Han skulle förresten skicka mig en halv flaska sådan whisky en gång i tiden, det dök aldrig upp något :) Antar att socialen inte ville köpa så dyr sprit till honom....
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 04:55pm
Quote (Fil @ 20 May 2012 00:53)
Ontopic:

http://dl.dropbox.com/u/71571391/_MG_8967.jpg

Sjukt söt, jag vet!


http://www.youtube.com/watch?v=uLS_HARAYZQ
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:59pm
Quote (Pissboss3 @ 19 May 2012 22:44)
:evil:

Status: Kill The Poor!
57 days ago

Lite sketet.





sry för det....det är andra gången jag har det...kan ändra till...support Ingjald!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 05:01pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 22:50)
Här är min nya kisse, han heter Bosse



http://i46.tinypic.com/2wnxwf7.jpg




o där smälte mitt hjärta...älskar katter!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1325326327328329521Next
Add Reply New Topic New Poll