☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev
1
325
326
327
328
329
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 154798
Replies: 5200
Track Topic
CoMpLiCaTeD
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold
:
47,282.25
#3261
May 19 2012 04:45pm
Quote (AsDrake @ 20 May 2012 00:44)
jag och min bror delar anus
Det är en bedrift i sig.
CoMpLiCaTeD
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold
:
47,282.25
#3262
May 19 2012 04:47pm
Quote (Fil @ 20 May 2012 00:45)
jag och min bror delar mamma
kung_kanta delar varken bror, mamma eller pappa för alla försvinner utan spår sen står han där med ett 30 tal fastigheter och 200 mille på kontot.
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#3263
May 19 2012 04:48pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 00:47)
kung_kanta delar varken bror, mamma eller pappa för alla försvinner utan spår sen står han där med ett 30 tal fastigheter och 200 mille på kontot.
Gråsparvarna flyger in i mun. Det är schyst!
CoMpLiCaTeD
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold
:
47,282.25
#3264
May 19 2012 04:50pm
Karin Boye skrev en gång att Världen är ett evigt skal, som ingen kärna har.
Jag brukar skriva:
kung_kanta är ett evigt skal, som ingen pappa har ....
Im such a poet
This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 19 2012 04:50pm
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#3265
May 19 2012 04:50pm
Här är min nya kisse, han heter Bosse
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#3266
May 19 2012 04:53pm
Ontopic:
Sjukt söt, jag vet!
CoMpLiCaTeD
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold
:
47,282.25
#3267
May 19 2012 04:54pm
Nej om man skulle ta sig ett glas singel malt whisky innan man knoppar in. Får nöja mig med 21 åring för 1000 kr .... kung_kanta har 60 årig för 129 000 .. Han skulle förresten skicka mig en halv flaska sådan whisky en gång i tiden, det dök aldrig upp något
Antar att socialen inte ville köpa så dyr sprit till honom....
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3268
May 19 2012 04:55pm
Quote (Fil @ 20 May 2012 00:53)
Ontopic:
http://dl.dropbox.com/u/71571391/_MG_8967.jpg
Sjukt söt, jag vet!
http://www.youtube.com/watch?v=uLS_HARAYZQ
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#3269
May 19 2012 04:59pm
Quote (Pissboss3 @ 19 May 2012 22:44)
Status: Kill The Poor!
57 days ago
Lite sketet.
sry för det....det är andra gången jag har det...kan ändra till...support Ingjald!
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#3270
May 19 2012 05:01pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 22:50)
Här är min nya kisse, han heter Bosse
http://i46.tinypic.com/2wnxwf7.jpg
o där smälte mitt hjärta...älskar katter!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
325
326
327
328
329
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact