Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 00:37)
du kan ju inte döda tråden på detta vis....bättre kan du!
edit/ Igen det går så där Ingjald/compliceted/merlinthewizard....detta kommer säkerligen gå till en av dom mest roliga trådar what so ever...och tror inte det är pga mej..tyvärr! hade gärna bjudit på det men ...fan.. det är du som är clownen i det hela!.du snodde det från mej ....din pajas!
Ja du har rätt i en sak mitt uppe bland alla lögner och det är att jag är rätt trist men det är därför jag aldrig lärt mig att snacka som alla andra kids gör idag.... liksom ba, typ ahhh , fejk, lol, owned...yaa yaa. ... Jag kan inte sådant där och blir torr som fan. Du knarkar ju och snackar en massa skit och ljuger om pengar och bilar, det är mer intressant.... Och du har redan fått en del att köpa det
