d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1324325326327328521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:40pm
Quote (Kerzhakov @ 20 May 2012 00:36)
Föddes samma år som du skapa ditt jsp konto.
för mycket syra eller?



Syra som 11 åring? Eldar du på en holk eller en gås?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:41pm
Quote (AsDrake @ 20 May 2012 00:37)
kanske inte göra ett acc på en sida som 3 åring



Jag och min storebror delar på kontot.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 04:42pm
:rolleyes: vart är swify när vi behöver honom... nån måste ju bryta isen med nån bisarr mening :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 04:42pm
¯\_(ツ)_/¯

This post was edited by PlaaD on May 19 2012 04:43pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:43pm
attans....nu trollar han värre än mej.,,,.,,.det måste ju kännas skit^^
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:43pm
Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 00:37)
du kan ju inte döda tråden på detta vis....bättre kan du!


edit/ Igen det går så där Ingjald/compliceted/merlinthewizard....detta kommer säkerligen gå till en av dom mest roliga trådar what so ever...och tror inte det är pga mej..tyvärr! hade gärna bjudit på det men ...fan.. det är du som är clownen i det hela!.du snodde det från mej ....din pajas!


Ja du har rätt i en sak mitt uppe bland alla lögner och det är att jag är rätt trist men det är därför jag aldrig lärt mig att snacka som alla andra kids gör idag.... liksom ba, typ ahhh , fejk, lol, owned...yaa yaa. ... Jag kan inte sådant där och blir torr som fan. Du knarkar ju och snackar en massa skit och ljuger om pengar och bilar, det är mer intressant.... Och du har redan fått en del att köpa det :)

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 19 2012 04:44pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:41)
Jag och min storebror delar på kontot.


jag och min bror delar anus
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 19 2012 04:44pm
:evil:

Status: Kill The Poor!
57 days ago

Lite sketet.

This post was edited by Pissboss3 on May 19 2012 04:45pm
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
May 19 2012 04:45pm
Abow bror
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 04:45pm
Quote (AsDrake @ 20 May 2012 00:44)
jag och min bror delar anus


jag och min bror delar mamma
Go Back To Svenska Topic List
Prev1324325326327328521Next
Add Reply New Topic New Poll