d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1323324325326327521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 04:12pm
Quote (Mikob @ 20 May 2012 00:11)
Men satan vad drama.

Ni beter er ju som 12åringar.

me like.


Jag är tolv! fniss
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 19 2012 04:20pm
Och jag bara ler
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:26pm
Quote (Jewhannes @ 19 May 2012 22:20)
Och jag bara ler




lol..jag sitter på riktigt och skrattar högt!!


lost him.....and found him...ty goodammit!

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 04:28pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:32pm
Quote (Fil @ 20 May 2012 00:01)
Jag som inte tar parti kan ju konstatera att du är den som håller lägst nivå härinne.
Så att vara på kung_kanta's nivå här tar jag bara som något positivt (om motpolen skulle vara att vara på din nivå, alltså)



Då tycker jag du kan sitta här och lyssna på när kung_kanta berättar om sina sportbilar för flera miljoner och unika volvo bilar han äger som det bara finns 200 ex av. Och lyssna på hans historier om 200 miljoners arv, föräldrar som försvunnit spårlöst etc etc. Så kan du avgöra sedan vem av oss som är mest frisk i skallen :) Du är ju moralens väktare och enligt dig själv väldigt klok och förståndig....
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:33pm
Quote (Kerzhakov @ 20 May 2012 00:01)
Varken vilse, tonåring och har inge kärlek till datorspel.
Hur mår handlederna?



Handlederna? Dem har jag skurit av och försvunnit, sedan återuppstått igen som en demon... Precis som kung_kantas pappa gjorde :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:35pm
Quote (Mikob @ 20 May 2012 00:11)
Men satan vad drama.

Ni beter er ju som 12åringar.

me like.



Jag är yngst här med mina 11 år, alla kollar i min profil där det står 1977 och förväntar sig att jag skall vara en mogen 35 åring.... Hahaha vafan skulle jag göra här då?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 04:36pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 19 2012 11:35pm)
Jag är yngst här med mina 11 år, alla kollar i min profil där det står 1977 och förväntar sig att jag skall vara en mogen 35 åring.... Hahaha vafan skulle jag göra här då?


Föddes samma år som du skapa ditt jsp konto.
för mycket syra eller?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 19 2012 04:37pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:35)
Jag är yngst här med mina 11 år, alla kollar i min profil där det står 1977 och förväntar sig att jag skall vara en mogen 35 åring.... Hahaha vafan skulle jag göra här då?


kanske inte göra ett acc på en sida som 3 åring
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:37pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 22:32)
Då tycker jag du kan sitta här och lyssna på när kung_kanta berättar om sina sportbilar för flera miljoner och unika volvo bilar han äger som det bara finns 200 ex av. Och lyssna på hans historier om 200 miljoners arv, föräldrar som försvunnit spårlöst etc etc. Så kan du avgöra sedan vem av oss som är mest frisk i skallen :) Du är ju moralens väktare och enligt dig själv väldigt klok och förståndig....


Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 22:33)
Handlederna? Dem har jag skurit av och försvunnit, sedan återuppstått igen som en demon... Precis som kung_kantas pappa gjorde :)


Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 22:35)
Jag är yngst här med mina 11 år, alla kollar i min profil där det står 1977 och förväntar sig att jag skall vara en mogen 35 åring.... Hahaha vafan skulle jag göra här då?



du kan ju inte döda tråden på detta vis....bättre kan du!


edit/ Igen det går så där Ingjald/compliceted/merlinthewizard....detta kommer säkerligen gå till en av dom mest roliga trådar what so ever...och tror inte det är pga mej..tyvärr! hade gärna bjudit på det men ...fan.. det är du som är clownen i det hela!.du snodde det från mej ....din pajas!

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 04:41pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 04:38pm
Quote (kung_kanta @ 20 May 2012 00:02)
Ingjald desto mer du försöker desto sämre går det...du har inte fattat det än...slow...det har vi överseende med.

särskolan är för dej oxå...du behöver inte stå utanför.



Nej men lille miljonärspojken med fejk volvo blev du lycklig för en stund när du fick lite stöd??? Skickade du ett PM till dem och drog historien om dina föräldrar och hur synd det är om dig? Du som hänger på Stureplan med alla miljoner och byter bil och kvinna lika ofta en annan går på muggen....

Du är bättre på att nå fram till människor än mig.... Du och Fil kan väl ta en tur i din fina Volvo? Eller var det en rostig amazon eller en hyrd bil från socialtjänsten?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1323324325326327521Next
Add Reply New Topic New Poll