d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1322323324325326521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 03:58pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:55)
fil...fil.fil... stöt dej inte med moderatorn...trusted...^^ som är kär i motheroftwo...det kan gå illa...som jag sa,jag offrar mej...för eran skull...för mitt nöjes skull:)....till slut..DONATE..LOL...
svår rage


Det är inte jag som stöter mig, det är han som stöter sig. Jag ifrågasatte bara hans sätt att skryta med saker som man kanske borde vara lite diskret med.. Har jag satt någon på min arbetsplats så springer jag inte runt på min arbetsplats och skryter om det..
Om jag satt någon på ett forum (vilket jag betvivlar å det starkaste att det har hänt i detta fallet, men det är inte relevant) så skryter jag inte om det. Dels för att om det är sant så är det respektlöst mot den andra parten, dels för att folk inser vilket rövhål man är.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:58pm
Quote (Fil @ 19 May 2012 21:58)
Det är inte jag som stöter mig, det är han som stöter sig. Jag ifrågasatte bara hans sätt att skryta med saker som man kanske borde vara lite diskret med.. Har jag satt någon på min arbetsplats så springer jag inte runt på min arbetsplats och skryter om det..
Om jag satt någon på ett forum (vilket jag betvivlar å det starkaste att det har hänt i detta fallet, men det är inte relevant) så skryter jag inte om det. Dels för att om det är sant så är det respektlöst mot den andra parten, dels för att folk inser vilket rövhål man är.




ÄLSKAR DEJ::::...
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:59pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:57)
Klart dom stöttar dig, du är ju på deras nivå... vilsna tonåringar som älskar dataspel och lögner :)




det går sådär för dej tycker vi...men du är väldigt underhållande!!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 04:01pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:57)
Klart dom stöttar dig, du är ju på deras nivå... vilsna tonåringar som älskar dataspel och lögner :)


Jag som inte tar parti kan ju konstatera att du är den som håller lägst nivå härinne.
Så att vara på kung_kanta's nivå här tar jag bara som något positivt (om motpolen skulle vara att vara på din nivå, alltså)

This post was edited by Fil on May 19 2012 04:01pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 04:01pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 19 2012 10:57pm)
Klart dom stöttar dig, du är ju på deras nivå... vilsna tonåringar som älskar dataspel och lögner :)


Varken vilse, tonåring och har inge kärlek till datorspel.
Hur mår handlederna?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:02pm
Ingjald desto mer du försöker desto sämre går det...du har inte fattat det än...slow...det har vi överseende med.

särskolan är för dej oxå...du behöver inte stå utanför.

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 04:04pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:07pm
WWWWWWWWWWWHHHAAATTT...gonnne...ooo....så trist.......

Rakastan sinua...


det va ju tråkigt...han drog...:(


EDIT...BACK...ty

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 04:09pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:11pm
låter tom bli att spela D3 för detta är roligare :fume:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 19 2012 04:11pm
Men satan vad drama.

Ni beter er ju som 12åringar.

me like.

This post was edited by Mikob on May 19 2012 04:11pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 04:12pm
Quote (Mikob @ 19 May 2012 22:11)
Men satan vad drama.

Ni beter er ju som 12åringar.


Dhööö...vi är 12----
Go Back To Svenska Topic List
Prev1322323324325326521Next
Add Reply New Topic New Poll