Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:55)
fil...fil.fil... stöt dej inte med moderatorn...trusted...^^ som är kär i motheroftwo...det kan gå illa...som jag sa,jag offrar mej...för eran skull...för mitt nöjes skull:)....till slut..DONATE..LOL...
svår rage
Det är inte jag som stöter mig, det är han som stöter sig. Jag ifrågasatte bara hans sätt att skryta med saker som man kanske borde vara lite diskret med.. Har jag satt någon på min arbetsplats så springer jag inte runt på min arbetsplats och skryter om det..
Om jag satt någon på ett forum (vilket jag betvivlar å det starkaste att det har hänt i detta fallet, men det är inte relevant) så skryter jag inte om det. Dels för att om det är sant så är det respektlöst mot den andra parten, dels för att folk inser vilket rövhål man är.