d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1321322323324325521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:51pm
Quote (Fil @ 19 May 2012 23:47)
Ah, så du sitter och skryter vitt och brett om att du är otrogen över internet? Det vinner du nog asmycket poäng på! :)



Har fan skall jag kunna vara otrogen med någon som bor i typ Canada, eller om det var USA. Förstår inte varför du ens drar upp en sådan diskussion i stället för att begripa själva humorn. Förresten skall du skita i vad jag gör och vem jag knullar, jag kan knulla dig, din mamma, din pappa, din bror, din syster om så är. Är det vad du är ute efter?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:52pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:46)
Jaha du köpte det av en nov 09 user när jag köpte det av dig i Mars 09 enligt goldlog. Hur går det ihop att du köpte det av honom för 100 fg när jag köpte det av dig ett halvår innan han ens var medlem på jsp? Snacka kan du men dessvärre har du aldrig varit speciellt intelligent/smart ... därför har det varit lätt att genomskåda alla dina lögner.




underbar underhållning detta är...mer än jag tycker det!!
hoppas att det går till jsp historia...det platsar lätt till det!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 03:52pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:51)
Har fan skall jag kunna vara otrogen med någon som bor i typ Canada, eller om det var USA. Förstår inte varför du ens drar upp en sådan diskussion i stället för att begripa själva humorn. Förresten skall du skita i vad jag gör och vem jag knullar, jag kan knulla dig, din mamma, din pappa, din bror, din syster om så är. Är det vad du är ute efter?


Haha, tycker bara det är patetiskt av dig att sitta här och leka allan.

Tror faktiskt inte du kan sätta varken mig, min mor, min bror eller min pappa.
Sättet du argumenterar på talar ju mot att du skulle ha en mognad som var i relation till din ålder.

Humorn ligger i ditt sätt att uttrycka dig på. Vem fan bryr sig vem du satt eller vilka du ämnar sätta? Det ger dig inte status i längden.

This post was edited by Fil on May 19 2012 03:55pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 03:54pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 19 2012 10:51pm)
Har fan skall jag kunna vara otrogen med någon som bor i typ Canada, eller om det var USA. Förstår inte varför du ens drar upp en sådan diskussion i stället för att begripa själva humorn. Förresten skall du skita i vad jag gör och vem jag knullar, jag kan knulla dig, din mamma, din pappa, din bror, din syster om så är. Är det vad du är ute efter?


Snart 35 år och beter dig som 14....
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:55pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:51)
Har fan skall jag kunna vara otrogen med någon som bor i typ Canada, eller om det var USA. Förstår inte varför du ens drar upp en sådan diskussion i stället för att begripa själva humorn. Förresten skall du skita i vad jag gör och vem jag knullar, jag kan knulla dig, din mamma, din pappa, din bror, din syster om så är. Är det vad du är ute efter?



fil...fil.fil... stöt dej inte med moderatorn...trusted...^^ som är kär i motheroftwo...det kan gå illa...som jag sa,jag offrar mej...för eran skull...för mitt nöjes skull:)....till slut..DONATE..LOL...
svår rage
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:55pm
Quote (Fil @ 19 May 2012 23:52)
Haha, tycker bara det är patetiskt av dig att sitta här och leka allan.

Tror faktiskt inte du kan sätta varken mig, min mor, min bror eller min pappa.
Sättet du argumenterar på talar ju mot att du skulle ha en mognad som var i relation till din ålder.



Jaja det där får stå för dig, det berör mig inte alls. Förresten är det nog inte många som är ärliga med sin ålder på det här stället, jag kan vara allt från 12-45 år ...
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:56pm
stöd inte mej...han börjar nog släppa tårar snart..... :baby:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:57pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 23:54)
Snart 35 år och beter dig som 14....



Jasså det tycker du? Tur att du är så duktig då, vill du ha en guldstjärna eller söker du bara lite beröm och uppmärksamhet för din eminenta mognad?

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 19 2012 03:58pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:57pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:55)
Jaja det där får stå för dig, det berör mig inte alls. Förresten är det nog inte många som är ärliga med sin ålder på det här stället, jag kan vara allt från 12-45 år ...


jag är ju född 1913^^
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:57pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:56)
stöd inte mej...han börjar nog släppa tårar snart..... :baby:



Klart dom stöttar dig, du är ju på deras nivå... vilsna tonåringar som älskar dataspel och lögner :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1321322323324325521Next
Add Reply New Topic New Poll