d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1320321322323324404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 25 2016 11:05am
Quote (Disturbedxx @ 25 Apr 2016 17:38)
Posta lite screens plx! :D

Fatta om du hittar Buriza, Gaze, HL/Cat, WTs etc etc :D Kommer rensa CS så lätt!


Kan göra imorgon eftermiddag efter jobbet :P
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 26 2016 11:46am
Quote (Disturbedxx @ 25 Apr 2016 17:38)
Posta lite screens plx! :D

Fatta om du hittar Buriza, Gaze, HL/Cat, WTs etc etc :D Kommer rensa CS så lätt!








Poison OP, den där hade jag från a3 ungefär :P


Sen har jag Sander gloves, Gorefoot, Hsaru'sbelt, 6-22 cold damage circlet, 111 ar ring, 71 ar 1 mana/kill 9 energy ring och resten är skit

Jag kan inte göra Runewords så det gör ju det hela lite svårare...
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 26 2016 12:06pm
Ska starta en HC P8 SP Zeal-pala n bu och spela lite då och då när tid finns.. :D
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 26 2016 02:46pm



mfa lönar sig verkligen
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 27 2016 02:17am
STRRRRRRRRRRONK!
e; Dåliga stats jämfört med nuvarande versionen men ändå :D



This post was edited by SCXiao on Apr 27 2016 02:18am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 28 2016 12:03am
fixat sandboxie och glide wrapper. så sjukt taggad på reset! i alla fall om de får bort botar! :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 28 2016 12:40am
Quote (Simon @ 28 Apr 2016 06:03)
fixat sandboxie och glide wrapper. så sjukt taggad på reset! i alla fall om de får bort botar! :D


Ska göra detsamma. Allt ska fungera geralda 100%.
Ska även se till att jag har någon form av plan. Jag är jävligt sugen på att först dra upp en sorc och en paladin. Sedan farma gear/keys och sälja unidentified torches :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 28 2016 12:43am
Quote (Disturbedxx @ 28 Apr 2016 08:40)
Ska göra detsamma. Allt ska fungera geralda 100%.
Ska även se till att jag har någon form av plan. Jag är jävligt sugen på att först dra upp en sorc och en paladin. Sedan farma gear/keys och sälja unidentified torches :D


jag kommer köra trapsin som main, och ta med mig telesorc, bobarb och auradin när jag levlar/questar! :D
Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold: 1,575.00
Apr 28 2016 11:45am
Kom precis till Hell med min SP druid. Först gamet; xxxx soj solds to merchants... :rolleyes:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 28 2016 11:46am
Quote (AMME @ 28 Apr 2016 19:45)
Kom precis till Hell med min SP druid. Först gamet; xxxx soj solds to merchants... :rolleyes:


Kommer upp i varje game när man kör med mods :P

Vad kör du för build på druiden?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1320321322323324404Next
Add Reply New Topic New Poll