Quote (Fil @ 19 May 2012 23:35)
Vad tycker motheroftwo om att du sitter här och skryter om denna romans över jsp? Hon själv har inte med dig bland top friends, finns det en anledning till det?
Jag är bara nyfiken!
Hon var mediator när jag köpte en guild en gång, det är vår enda romans

Har haft stadigt i snart 10 år och det är inte med MoT. Hahaha du är rolig du...