d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1320321322323324521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:38pm
Quote (Fil @ 19 May 2012 21:35)
Vad tycker motheroftwo om att du sitter här och skryter om denna romans över jsp? Hon själv har inte med dig bland top friends, finns det en anledning till det?

Jag är bara nyfiken!




oooo---Fil min vän stöt dej inte med Ingjald..han har vart Moderator/Trusted ...låt mej ta hand om det...jag kan offra mej för er...;)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 03:39pm
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 19 2012 03:39pm
d3
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:40pm
Quote (Fil @ 19 May 2012 23:35)
Vad tycker motheroftwo om att du sitter här och skryter om denna romans över jsp? Hon själv har inte med dig bland top friends, finns det en anledning till det?

Jag är bara nyfiken!



Hon var mediator när jag köpte en guild en gång, det är vår enda romans :) Har haft stadigt i snart 10 år och det är inte med MoT. Hahaha du är rolig du...
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:40pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:36)
Kan inte du berättade lite för alla andra om dina föräldrar? Om din mamma som gick bort vilket knäckte din far så han var tvungen att skaffa dödshjälp från Holland, lämna ett brev till dig med arv på över 200 miljoner?



fy fan att du sitter här...kunde ju ha vart du och Jan Guillou i samma båt!
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:41pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:35)
sålde inte du mitt bb named kantalina?'
så vitt jag vet så var det unperm ^^



Jag har inte sålt något BB "kantalina" Däremot köpte jag ett BB av dig för 6500 FG vilket jag fortfarande använder och har goldlog på :) Seee goldlog, trist för dig va? Då kommer du ingen vart med psykotiska lögner....snorunge.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:43pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:40)
fy fan att du sitter här...kunde ju ha vart du och Jan Guillou i samma båt!



Ja men vi har ju festat ihop med honom du och jag, minns du inte det? Jag kom i min lamborgini och du i din Volvo fejk60.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:43pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:41)
Jag har inte sålt något BB "kantalina" Däremot köpte jag ett BB av dig för 6500 FG vilket jag fortfarande använder och har goldlog på :) Seee goldlog, trist för dig va? Då kommer du ingen vart med psykotiska lögner....snorunge.




oj...jag köpte det av http://forums.d2jsp.org/user.php?i=660543 för 100 fg...då:)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:46pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:43)
oj...jag köpte det av http://forums.d2jsp.org/user.php?i=660543 för 100 fg...då:)



Jaha du köpte det av en nov 09 user när jag köpte det av dig i Mars 09 enligt goldlog. Hur går det ihop att du köpte det av honom för 100 fg när jag köpte det av dig ett halvår innan han ens var medlem på jsp? Snacka kan du men dessvärre har du aldrig varit speciellt intelligent/smart ... därför har det varit lätt att genomskåda alla dina lögner.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 19 2012 03:47pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 23:40)
Hon var mediator när jag köpte en guild en gång, det är vår enda romans :) Har haft stadigt i snart 10 år och det är inte med MoT. Hahaha du är rolig du...


Ah, så du sitter och skryter vitt och brett över internet om att du är otrogen? Det vinner du nog asmycket poäng på! :)

This post was edited by Fil on May 19 2012 03:48pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1320321322323324521Next
Add Reply New Topic New Poll