Quote (berhemuli @ 25 Oct 2014 01:49)
Har ju lirat sen vad kan det vara mars (tror jag det var).. Så jo har väl dom flesta korten, en del legendaries som fattas men dom skulle inte hamna i någon kortlek ändå.
Kör mest hunter(aggro/boardcontrol) och paladin (control) nu, men fliker in shaman (control) och mage (både aggro/deathrattle och freeze) då och då. Dessutom warlocken (boardcontrol) används rätt flitigt när man känner för det, alla dessa decks håller denna nivå på rank dock. Så, det blir väl allt förutom priest och rogue. Har visserligen en priestdeck som jag gillar köra, dock klarar den sig inte på dessa nivåer utan används ofta kring 15-16 snåret, rolig o spela men funkar inte i längden.
iso en nice pala deck, sitter och trycker på might och 4/4 buff grejen hela tiden och skapar inte läge eller gör någoting. Behöver typ kortet som clearar boards och skit. Vet inte vad jag ska spela för att ha en bra synergy.
Blir oftast typ något troll som bara funkar i några läge, x/6+ hp kort sen +3hp och skit sen double health och health same as dmg priest.. Orkar inte sitta och vänta på att man ska ha en lucka och basera allt på 1 play.
Är för dålig ;-;