d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev13132333435159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Jul 31 2014 02:25pm
Är väll någon som sa till dem va som skrevs.
Tvivlar stark på att det finns nåt som kan göra att man kan se motståndarlagets chat.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 31 2014 02:28pm
Quote (RistVaLL @ Jul 31 2014 09:25pm)
Är väll någon som sa till dem va som skrevs.
Tvivlar stark på att det finns nåt som kan göra att man kan se motståndarlagets chat.


Ingen i mitt lag kände dom någon som vi mötte eller går det att ghosta eller något?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Jul 31 2014 02:30pm
Quote (Kerzhakov @ 31 Jul 2014 22:28)
Ingen i mitt lag kände dom någon som vi mötte eller går det att ghosta eller något?


Någon som satt och streamade i ditt lag?

Jag vet iofs inte om viewers kan se vad lagen skriver.
Om dom kan det så är det bara nån han känner som säger vad ni sagt (men det är 1 runda bakom isf)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 31 2014 02:33pm
http://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/1y6tdm/we_just_had_a_guy_respond_to_our_teamchat_twice/

har tydligen funnits ett tag iaf.

om man nu kan lita på redditorz

This post was edited by Nickeee on Jul 31 2014 02:33pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 31 2014 03:30pm
Quote (RistVaLL @ Jul 31 2014 09:30pm)
Någon som satt och streamade i ditt lag?

Jag vet iofs inte om viewers kan se vad lagen skriver.
Om dom kan det så är det bara nån han känner som säger vad ni sagt (men det är 1 runda bakom isf)


Nej, han svara direkt samt när vi använde mic
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2014 02:24pm
Spelade nyss 15-15 vs. 3 pers från Copenhagen wolfs..
Hade två personer som sjöng 24/7 i laget... Ahhhhhhh, the beauty of matchmaking
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 1 2014 02:29pm
Quote (Spetch @ Aug 1 2014 09:24pm)
Spelade nyss 15-15 vs. 3 pers från Copenhagen wolfs..
Hade två personer som sjöng 24/7 i laget... Ahhhhhhh, the beauty of matchmaking


Vilka mötte ni från CPH. W? :o
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2014 10:04pm
Quote (Orvar @ Aug 1 2014 10:29pm)
Vilka mötte ni från CPH. W? :o


Device var den ända som real nickade såg jag nu.
Men han spelar väl inte för Copenhagen wolves? - Han hade väl taget för skoj skull

De andra hade bara Copenhagen wolves tag och nickade något random.

E/

Quote
Copenhagen Wolves are:

    Finn "karrigan" Andersen
    René "cajunb" Borg
    Nicolaj "Nico" Jensen
    Jacob "Pimp" Winneche
    Lukas "gla1ve" Rossander


Det var ingen av dem.

This post was edited by Spetch on Aug 1 2014 11:35pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 2 2014 05:29am
Quote (Spetch @ Aug 2 2014 05:04am)
Device var den ända som real nickade såg jag nu.
Men han spelar väl inte för Copenhagen wolves? - Han hade väl taget för skoj skull

De andra hade bara Copenhagen wolves tag och nickade något random.

E/



Det var ingen av dem.


Device är ju med i dignitas :P
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Aug 2 2014 07:10am
Quote (Orvar @ 2 Aug 2014 13:29)
Device är ju med i dignitas :P


CHW finns väl inte ens längre? dom har väl bytt namn till dignitas som du sa ;O
Go Back To Svenska Topic List
Prev13132333435159Next
Closed New Topic New Poll