d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev13132333435545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 05:20pm
Quote (Errorz @ 21 May 2012 00:19)
wizard är feta asså

monk op


var ligger du någonstans?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 05:21pm
Quote (Orvar @ 20 May 2012 21:06)
Någon som har en aning om vad dessa items är värda? x)

http://i49.tinypic.com/2z53pz9.jpg


mfat i normal?? :D
hehe nedå skoja var väl okej vet inte värdet dock




Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 20 2012 05:22pm
Quote (Orvar @ 20 May 2012 12:06)
Någon som har en aning om vad dessa items är värda? x)

http://i49.tinypic.com/2z53pz9.jpg


Veeery nice bro
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 20 2012 05:27pm
Quote (Ekaan @ 21 May 2012 01:16)
lol kolla här

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62557996&f=176

han sålde den för 200 fg

den går för runt 1 mille in game gold på ah
en med liknande stats liger på 5 miljoner


Asså lol.... Folk är så dumma -.-
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 05:37pm
Sitter och äter pringles och dricker cola, insåg nyss att jag har skola imorgon

F an vilken chipsunge jag är, hugg mig någon
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 20 2012 07:01pm
Quote (PhearCIII @ May 21 2012 12:37am)
Sitter och äter pringles och dricker cola, insåg nyss att jag har skola imorgon

F an vilken chipsunge jag är, hugg mig någon


haha natti ;)
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 20 2012 11:07pm
slösa 2 mill gold på crafta>bara skit>aldrig igen -_-

enbart inferno farmande från och med nu
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 20 2012 11:09pm
Quote (Marcusd0 @ May 20 2012 11:27pm)
Asså lol.... Folk är så dumma -.-


som du :wub:

Quote (ddown @ May 21 2012 05:07am)
slösa 2 mill gold på crafta>bara skit>aldrig igen  -_-

enbart inferno farmande från och med nu

craft i highlvl är ovärt som fan...

This post was edited by HaLLuXX on May 20 2012 11:10pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 20 2012 11:24pm
Jahapp kom precis hem från söndags krogrundan och var så extremsugen på att lira d3
nu när man kommit hem så är man för trött -_-
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 20 2012 11:35pm
Quote (HaLLuXX @ 21 May 2012 07:09)
som du :wub:


craft i highlvl är ovärt som fan...


oja.. fyfan haha
Go Back To Svenska Topic List
Prev13132333435545Next
Add Reply New Topic New Poll