d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev13132333435156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 27 2011 10:40am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 27 2011 11:29am)
lol alla zergs har slutat spela, innan patchen mötte jag typ 6 zergs på 10 games igår mötte jag noll zergs på 5 games :D

trist för zvt är min favoritmu


5/10 games är ZvZ för mig >_>
Resten är terran
som kommer med fitthellions
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 28 2011 05:42am
min ZvT är pissdålig earlygame atm
möter bara de som kör all-in eller liknande

if you can't beat them , join them!

dags att byta till T kanske
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2011 05:58am
Quote (d0oh @ Sep 28 2011 01:42pm)
min ZvT är pissdålig earlygame atm
möter bara de som kör all-in eller liknande

if you can't beat them , join them!

dags att byta till T kanske


Om du byter till T kommer sitta här o gnälla över Protoss istället, jag lovar ;)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2011 06:04am
terran too good
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2011 06:09am
Quote (dej @ Sep 28 2011 02:04pm)
terran too good


alla turneringar och ladders utanför korea säger motsatsen
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2011 06:12am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2011 01:09pm)
alla turneringar och ladders utanför korea säger motsatsen


starcraft 2 = korea
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2011 06:15am
Quote (dej @ Sep 28 2011 02:12pm)
starcraft 2 = korea


Seriös starcraft är korea ja men ingen som gnäller på Terran på detta forumet eller på battle.nets forum spelar på den nivån så dom har ingen anledning att gnälla eftersom Terran bara vinner mer i händerna på världens 100 bästa spelare.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2011 06:17am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2011 01:15pm)
Seriös starcraft är korea ja men ingen som gnäller på Terran på detta forumet eller på battle.nets forum spelar på den nivån så  dom har ingen anledning att gnälla eftersom Terran bara vinner mer i händerna på världens 100 bästa spelare.


undrar om koreanerna har starcraft A B C D E i gymnasiet
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2011 06:20am
Quote (dej @ Sep 28 2011 02:17pm)
undrar om koreanerna har starcraft A B C D E i gymnasiet


Det tror jag att dom har på vissa gymnasier helt säkert :P
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2011 06:22am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2011 01:20pm)
Det tror jag att dom har på vissa gymnasier helt säkert :P


vi ska bli bäst i världen på 2on2
Go Back To Svenska Topic List
Prev13132333435156Next
Add Reply New Topic New Poll