Quote (d0oh @ Sep 28 2011 01:42pm)
min ZvT är pissdålig earlygame atm
möter bara de som kör all-in eller liknande
if you can't beat them , join them!
dags att byta till T kanske
Om du byter till T kommer sitta här o gnälla över Protoss istället, jag lovar
