d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1317318319320321404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 07:19am


16 / 14 / 8, en helt okej upgrade från 11 / 14 / 6 :D


edit; Missade p8 innan jag gick afk, fan också!

This post was edited by SCXiao on Apr 18 2016 07:24am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 09:06am
Äntligen! :santa: Den ska jag lägga i min Guillaume's !


Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 18 2016 09:58am
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 15:06)
Äntligen! :santa: Den ska jag lägga i min Guillaume's !


https://i.gyazo.com/b73011aa259beea172d7d180b23881b8.png


Skämtar du?! Vaska inte en ber för i helvete....
Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold: 1,575.00
Apr 18 2016 10:20am
Quote (SCXiao @ Apr 18 2016 03:06pm)
Äntligen! :santa: Den ska jag lägga i min Guillaume's !


https://i.gyazo.com/b73011aa259beea172d7d180b23881b8.png


jävlar vad du hittar då =D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 10:38am
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 17:58)
Skämtar du?! Vaska inte en ber för i helvete....


Haha nej, jag satsar på Enigma och sen ska jag hitta Coa innan jag slösar på fler Ber :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 18 2016 10:41am
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 16:38)
Haha nej, jag satsar på Enigma och sen ska jag hitta Coa innan jag slösar på fler Ber :D


Tack gode... såg en snubbe smacka en ber i guillamue. Slängde nästan musen i tv:n. Tog honom 4 v3ckor att hitta ny ber sen lel
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 10:43am
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 18:41)
Tack gode... såg en snubbe smacka en ber i guillamue. Slängde nästan musen i tv:n. Tog honom 4 v3ckor att hitta ny ber sen lel


Om något skulle jag lägga en ed/ias jool i den (har två medelmåtta) men jag har inte ens sockat min guilla ännu :P
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 11:16am



O Ohm/Vex need Mal

eller vänta, behöver man två eller tre Pul för att cuba? Två va? :santa:

Ok nu behöver jag en mal eller en Topaz. Soooon

This post was edited by SCXiao on Apr 18 2016 11:20am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 18 2016 12:33pm
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 17:16)
https://i.gyazo.com/e262bd2a350b8f6e7823490a61fdee0f.png


O Ohm/Vex need Mal

eller vänta, behöver man två eller tre Pul för att cuba? Två va? :santa:

Ok nu behöver jag en mal eller en Topaz. Soooon


Jag har ett par Mal xD har letar Ohm i veckor!!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 18 2016 12:37pm
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 20:33)
Jag har ett par Mal xD har letar Ohm i veckor!!


Jag hade så jag kunde cuba Mal men däremot hade jag inget vapen som jag trodde <_< har cubat en flail men fick bara 2sox på den
Go Back To Svenska Topic List
Prev1317318319320321404Next
Add Reply New Topic New Poll