☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
317
318
319
320
321
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96302
Replies: 4038
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3181
Apr 18 2016 07:19am
16 / 14 / 8, en helt okej upgrade från 11 / 14 / 6
edit; Missade p8 innan jag gick afk, fan också!
This post was edited by SCXiao on Apr 18 2016 07:24am
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3182
Apr 18 2016 09:06am
Äntligen!
Den ska jag lägga i min Guillaume's !
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#3183
Apr 18 2016 09:58am
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 15:06)
Äntligen! :santa: Den ska jag lägga i min Guillaume's !
https://i.gyazo.com/b73011aa259beea172d7d180b23881b8.png
Skämtar du?! Vaska inte en ber för i helvete....
AMME
Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
1,575.00
#3184
Apr 18 2016 10:20am
Quote (SCXiao @ Apr 18 2016 03:06pm)
Äntligen! :santa: Den ska jag lägga i min Guillaume's !
https://i.gyazo.com/b73011aa259beea172d7d180b23881b8.png
jävlar vad du hittar då =D
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3185
Apr 18 2016 10:38am
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 17:58)
Skämtar du?! Vaska inte en ber för i helvete....
Haha nej, jag satsar på Enigma och sen ska jag hitta Coa innan jag slösar på fler Ber
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#3186
Apr 18 2016 10:41am
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 16:38)
Haha nej, jag satsar på Enigma och sen ska jag hitta Coa innan jag slösar på fler Ber :D
Tack gode... såg en snubbe smacka en ber i guillamue. Slängde nästan musen i tv:n. Tog honom 4 v3ckor att hitta ny ber sen lel
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3187
Apr 18 2016 10:43am
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 18:41)
Tack gode... såg en snubbe smacka en ber i guillamue. Slängde nästan musen i tv:n. Tog honom 4 v3ckor att hitta ny ber sen lel
Om något skulle jag lägga en ed/ias jool i den (har två medelmåtta) men jag har inte ens sockat min guilla ännu
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3188
Apr 18 2016 11:16am
O Ohm/Vex need Mal
eller vänta, behöver man två eller tre Pul för att cuba? Två va?
Ok nu behöver jag en mal eller en Topaz. Soooon
This post was edited by SCXiao on Apr 18 2016 11:20am
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#3189
Apr 18 2016 12:33pm
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2016 17:16)
https://i.gyazo.com/e262bd2a350b8f6e7823490a61fdee0f.png
O Ohm/Vex need Mal
eller vänta, behöver man två eller tre Pul för att cuba? Två va? :santa:
Ok nu behöver jag en mal eller en Topaz. Soooon
Jag har ett par Mal xD har letar Ohm i veckor!!
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#3190
Apr 18 2016 12:37pm
Quote (Disturbedxx @ 18 Apr 2016 20:33)
Jag har ett par Mal xD har letar Ohm i veckor!!
Jag hade så jag kunde cuba Mal men däremot hade jag inget vapen som jag trodde
har cubat en flail men fick bara 2sox på den
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
317
318
319
320
321
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact