d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1317318319320321521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 19 2012 12:44am
Quote (f10eq @ 19 May 2012 01:10)
fan vad länge ni stod? vi stod högvakt 24 timmar, efter det var man rätt schleten, var ni väl bemannade då eller?


Vi var typ 40 man.
Vi var bara 7st i patrullen sen var vi typ 3,5 avlösning.
Sedan var det typ 3 som skadade sig, en som svimma under första postavlösningen och bröt okbenet xD ( han var GUJ'are , inte riktig fullfjädrad Jägare , går just nu grundkurs Jägare ) Sen var det en som föll i en trapp och på nått sätt lyckades få bajonetten i ryggen som klämde och bröt ett revben och punkterade lungan.
De var sjukt segt att vi bara var 7 man i patrullen, fick jobba 8-10 timmar och med tur sova ca 4 timmar sammanhängande. Så de blev ju att jobba 16-20 timmar per dag. Medans de som stod som post jobbade 2 timmar, ledig 6 och sen stod 2 timmar och sen ledig resten av dagen. Kan ha varit någon som hade oturen och fick stå 3 pass på en dag men kommer ändå inte upp i samma arbetstimmar om oss i patrullen.
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 19 2012 04:20am
Studentbalen!

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 19 2012 04:28am
Quote (Laenda @ 19 May 2012 12:20)
Studentbalen!

http://i45.tinypic.com/2emofw7.jpg


Haha känns som att du absolut inte passar in på den där bilden, brunbränd och piffad för baal och så nån grå dyster regnig tråkig bakgrund :lol:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 19 2012 04:45am
Tjena jag är jude!

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 19 2012 04:56am
Quote (eviilution @ 19 May 2012 11:45)
Tjena jag är jude!

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/538761_10150828297257012_705842011_10136625_1798722074_n.jpg


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 19 2012 05:14am
Quote (SCXiao @ 19 May 2012 12:28)
Haha känns som att du absolut inte passar in på den där bilden, brunbränd och piffad för baal och så nån grå dyster regnig tråkig bakgrund :lol:


lol, tänkte samma sak xD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 05:21am
In da kitchen cookin them pastas
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 19 2012 05:22am
Quote (PlaaD @ 19 May 2012 12:21)
In da kitchen cookin them pastas
http://img835.imageshack.us/img835/8734/lakga.jpg


Flashar triceps.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 05:25am
Quote (snoramej @ 19 May 2012 13:22)
Flashar triceps.


Högst tri jag flashar där, hade ceps vart med hade det vart GG, svarta hål och grejer
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 19 2012 05:25am
Quote (PlaaD @ 19 May 2012 12:25)
Högst tri jag flashar där, hade ceps vart med hade det vart GG, svarta hål och grejer


Underarmarna också.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1317318319320321521Next
Add Reply New Topic New Poll