d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1316317318319320521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 12:04pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 May 2012 17:56)
Du kan inte ha sett många M90 kängor i ditt liv om du tycker de där ser ut som gummistövlar? xD
De är M90 kängor med vita damasker utanpå, ett måste när man går högvakt.



aha å fan... nä jag har inte har nått med de militära och göra så...

i mina öron är m90 en vit starkare låda till äldre volvo bilar ^^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
May 18 2012 12:06pm
Quote (Chefen @ 18 May 2012 20:04)
aha å fan... nä jag har inte har nått med de militära och göra så...

i mina öron är m90 en vit starkare låda till äldre volvo bilar ^^


Vet inte riktigt heller vilka gummistövlar du sett i ditt liv om du tycker de ser ut som gummistövlar? :P
well well! idag äre fredag! njuta av helgen
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 18 2012 12:17pm
Quote (SCXiao @ 18 May 2012 17:47)
Make love, not warcraft


Lovecraft?

Quote (Alphabetz @ 18 May 2012 17:48)
Haha ja onekligen! :D


And I like it.

Quote (Svartermetalisk @ 18 May 2012 18:45)
Fan dig vill man inte springa på i en mörk gränd


Nej, skulle inte heller vilja springa på mig själv!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 18 2012 01:28pm
Quote (Chefen @ 18 May 2012 18:04)
aha å fan... nä jag har inte har nått med de militära och göra så...

i mina öron är m90 en vit starkare låda till äldre volvo bilar ^^


hehe...det suger att stå högvakt...det har jag med gjort!!

mest tokfjolligt...stå å se fånig i 48 timmar!
fy fan va skönt o slippa fjolllumpen mer!!


O massa vouch på M90 lådan:)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 02:58pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 May 2012 18:06)
Vet inte riktigt heller vilka gummistövlar du sett i ditt liv om du tycker de ser ut som gummistövlar? :P
well well! idag äre fredag! njuta av helgen


la väl inte ner min själ svett & tårar i att granska bilden i detalj, kikade en snabbis och jag tolkade den som så ^^

menade inte direkt att du va elak :) om det nu mot förmodan skulle vara coolt att vakta en dyslektisk vilsen 08'a haha

ha en trevlig helg, jag jobbar ja ^^ måndag börjar min helg
Quote (kung_kanta @ 18 May 2012 19:28)
hehe...det suger att stå högvakt...det har jag med gjort!!

mest tokfjolligt...stå å se fånig i 48 timmar!
fy fan va skönt o slippa fjolllumpen mer!!


O massa vouch på M90 lådan:)


har inte gjort lumpen så kan inte säga hur det va, enda jag vet att jag tjänade rätt mycket mer pengar än vad dom som gjorde lumpen gjorde
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
May 18 2012 04:31pm
Quote (kung_kanta @ 18 May 2012 21:28)
hehe...det suger att stå högvakt...det har jag med gjort!!

mest tokfjolligt...stå å se fånig i 48 timmar!
fy fan va skönt o slippa fjolllumpen mer!!


O massa vouch på M90 lådan:)


var glad du bara behövde göra högvakt i 48 timmar ;P Vi stod i 1 vecka.

Quote (Chefen @ 18 May 2012 22:58)
la väl inte ner min själ svett & tårar i att granska bilden i detalj, kikade en snabbis och jag tolkade den som så ^^

menade inte direkt att du va elak :) om det nu mot förmodan skulle vara coolt att vakta en dyslektisk vilsen 08'a haha

ha en trevlig helg, jag jobbar ja ^^ måndag börjar min helg

har inte gjort lumpen så kan inte säga hur det va, enda jag vet att jag tjänade rätt mycket mer pengar än vad dom som gjorde lumpen gjorde


Om de är pengar man är ute efter så är ju inte lumpen något att göra, men numera så finns ju inte lumpen ( värnplikt ) eftersom det avskaffades november 2010.
Jag gjorde min värnplikt för det var något jag ville göra. En erfarenhet och minne för livet.
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
May 18 2012 05:10pm
fan vad länge ni stod? vi stod högvakt 24 timmar, efter det var man rätt schleten, var ni väl bemannade då eller?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:30pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 May 2012 22:31)
var glad du bara behövde göra högvakt i 48 timmar ;P Vi stod i 1 vecka.



Om de är pengar man är ute efter så är ju inte lumpen något att göra, men numera så finns ju inte lumpen ( värnplikt ) eftersom det avskaffades november 2010.
Jag gjorde min värnplikt för det var något jag ville göra. En erfarenhet och minne för livet.


kan faktiskt säga att för 7 år sedan då jag skulle mönstra så fick jag inte... va nästan ingen i min årsgrupp som fick mönsta/lumpen, tog ''hård eller om de var mellanhård'' och var riktigt riktigt vältränad på den här tiden... så hade bättre fysik än många andra i min ålder, hur som hellst så fick jag hem ett papper som det stod följande i size 15 typ : DETTA GÅR EJ ATT ÖVERKLAGA OAVSETT VAD DU GÖR DITT FLARNE
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 18 2012 08:21pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 May 2012 18:16)
Never go full retarded!
Fan va skönt högvakten är över och jag slapp stå post på slottet och bli fotad av xxxxxx japaneser och annat löst folk som sprang runt där! ;P
Men var tvungen att vara med på vissa ceremonier och fick bara gilla läget :P
http://i45.tinypic.com/nyfaev.jpg


dina ögon ser blåslagna ut

kungen mad?

This post was edited by AsDrake on May 18 2012 08:21pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 18 2012 10:56pm
oavsett tid tycker jag det sög att stå högvakten...

en vecka attans va glad jag blev för mina 48 timmar:)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1316317318319320521Next
Add Reply New Topic New Poll